......................... er zijn geen woorden voor om jullie verdriet te beschrijven. Heel veel sterkte!
Jemig, wat erg..... Weet niet goed wat ik moet zeggen..... Woorden schieten eigenlijk te kort..... Wat is het leven soms toch vreselijk oneerlijk! HEEL VEEL STERKTE.....
Wat ontzettend oneerlijk kan het leven zijn.... *zit hier met tranen in mijn ogen* Ik wens jullie heel veel sterkte! Weet verder niet wat ik moet zeggen, hier zijn gewoon geen woorden voor....
tjee, hier zijn geen woorden voor..... ik ben er helemaal stil van en heb het verhaal 2x moeten lezen zo onwerkelijk is het. heel veel sterkte ook voor de rest van de familie.
verschrikkelijk! heb er geen woorden voor maar ik wens jou en je man heel veel sterkte met dit grote verdriet. De wereld is zo oneerlijK!
Wat afschuwelijk! Ik weet niet wat moet ik zeggen. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de aankomende tijd.
Heel erg verdrietig om dit te lezen, heeeel erg veel sterkte. Ik hoop voor jou/ jullie dat je de bevalling goed doorkomt en je nog even afscheid mag nemen van je kindje. Nogmaals veel sterkte... Lenneke
Lieve Linda, wat zit het leven toch oneerlijk in elkaar......heel veel sterkte.....Hopelijk kan je goed afscheid nemen en zal Milan waken over zijn zusje....wat afgrijselijk........
oh meid wat verschrikkelijk voor jullie zit hier met kippevel vreselijk ik wens jullie dan ook heel veel sterkte toe de komende tijd
wat erg, 1 keer een kindje verliezen is al vreselijk en nu ook nog jullie tweede kindje. heel veel sterkte.
wat een verschrikkelijk nieuws... woorden schieten tekort bij zo een verdriet. Milan zal zeker op zijn zusje wachten. Heel erg veel sterkte.
O meisje, wat erg... Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst. Je zal het nodig hebben. Een ontzettende knuffel. Wou dat ik meer voor je kon doen...
wat verschrikkelijk meid weet niet wat ik moet zeggen echt vreselijk. wens je heel veel sterkte en moed toe. groetjes Imaan
he jeetje wat balen zeg en dat al je 2de kindje wat erg zeg weet niet zo goed wat ik moet schrijven behalve dan dat ik jullie heel veel sterkte en kracht toe wilt wensen