Wat vreselijk voor jullie, waarom moeten jullie dit voor de tweede keer meemaken Ik wens jullie ontzettend veel kracht en sterkte toe.
Lieve Linda, heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Milan zal zijn zusje opwachten in de vlindertuin.
Zit dit met tranen in mijn ogen te lezen. Dat jullie dit nu nog een keer moeten meemaken! Zo oneerlijk! Heel veel sterkte toegewenst.
Zo vreselijk om deze nachtmerrie nogmaals mee te maken. Ik kan er alleen maar om janken, ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen
ow nee! Ik lees het nu pas. Wat is het allemaal oneerlijk. Als artsen zeggen dat de kans klein is, en dan toch... Ik weet echt niet wat ik verder moet zeggen, maar wil je heel erg veel sterkte wensen. Weet dat ik aan jullie denk. Je mag me altijd PBen als je iets kwijt wilt. Nogmaals heel veel sterkte en alle kracht van de wereld. Liefs Melissa, mama van Danischa*
Heel veel sterkte, hier zijn geen woorden voor! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Dikke knuffel sabrina
Geen woorden voor... Héél, héél, héél veel sterkte gewenst. Wat oneerlijk dat je dit alweer voor de 2e keer mee moet maken...
wat is het leven oneerlijk meid, wat dapper dat je deze zwangerschap door de natuur haar gang laat bepalen. Wens jullie veel moed en sterkt toe!
Vreselijk dat je zoiets 1x moet meemaken, laat staan een 2e keer. ONgelovelijk. Hoeveel leed kan een mens een verdragen? Veel meer dan je denkt, zal naderhand blijken..... Kan me geen voorstelling maken van hoe dit voor jullie moet zijn. Het enige wat ik jullie bieden kan zijn de volgende woorden; Heel veel sterkte en kracht toegewenst aankomende tijd. Ik hoop dat jullie veel liefde en warmte van familie en vrienden zullen ontvangen om dit leed ietwat te verzachten (voor zover dat uberhaupt mogelijk is)
Lieve Linda, Weet niet zo goed wat k kan zeggen, behalve dat k het echt oprecht erg vind voor jullie dat dit jullie opnieuw overkomt. Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst. En idd, waarom? Helaas is daar geen antwoord op. Leef met jullie mee. Liefs, Laura
Hier zijn geen woorden voor.... Heel veel sterkte! Ik ken nog iemand die het kindje heeft uitgedragen en nog heel even levend heeft meegemaakt. Als je contact met haar wil moet je me maar effe pb en Nogmaals veel sterkte!
meid heel veel sterkte en heb respect voor je dat je de zwangerschap wil verder laten gaan pfff wat een moeilijke periode zal dat voor jullie zijn dikke knuffel