Lieve Lin, ook hier van mij even een dikke knuffel! Ik vind je super dapper en ben er voor je als je iets nodig hebt! ((((((((((((((Linda))))))))))))))) Liefs Ilse
ow meis wat erg voor jullie Weet echt niet wat ik ervan moet zeggen. Ik vind het wel heel erg sterk van je dat je het vanzelf laat komen dan kunnen jullie toch nog even vn het kindje genieten ook al is het maar kort
Ow Linda wat een vreselijk nieuws! Hopelijk mogen jullie nog kennis maken met jullie kleine meisje....... Heel veel sterkte de komende tijd! Liefs Robine
Mijn god, wat vreselijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Maar dat is natuurlijk nooit genoeg. Ik heb hier echt geen woorden voor.
Heel erg veel sterkte toegewenst. Begrijp je wens om je dochtertje nog even in leven te zien, zo kun je hopelijk nog wat mooie herinneringen opbouwen. Knuffel van Lisette
Ik heb er geen woorden voor hoe erg ik dit vind. Ontzettend veel sterkte in deze hele moeilijke tijd. Met mijn hart ben ik bij julie. Dikke knuffel van Teddy.
pffff heb echt geen woorden.... zo veel verdriet al om jullie milan* en nu moeten jullie ook jullie meissie gaan missen... zo oneerlijk... ik vind t heel dapper besluit dat jullie de natuur zijn gang laat gaan en ik hoop dat jullie meissie dan nog levend geboren mag worden, zodat jullie nog extra tijd krijgen voor een zeer oneerlijk en moeilijk afscheid... en die korte momenten zijn zo kostbaar.... pppffffffffffff heel veel sterkte en kracht en liefde gewenst om dit te dragen.... knuff janneke mama van darryl* en dylano
Ook ik zit met tranen je verhaal te lezen. Wat vreselijk dat jullie dit een 2x moeten mee maken. Zoveel pijn en verdriet om jullie kleine Milan* en nu ook nog jullie kleine meisje verliezen? Hoe oneerlijk! Ik heb er echt niet meer woorden voor. Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit grote verdriet weer te kunnen dragen.Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe. Liefs, mussie