Wat een verschrikkelijk nieuws. Jullie wereld staat op z'n kop. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat het jullie gegund is om na de bevalling toch wat tijd met jullie dochtertje door te brengen. Heel veel sterkte!
Ach meisje wat afschuwelijk! Ik heb er geen woorden voor, wat is toch soms oneerlijk allemaal. Dat je dit nu weer mee moet maken. Ik leef erg met je mee....
Wat vreselyk Dit is zo oneerlyk, ik voel zo met jullie mee! Ik hoop dat jullie nog wat van die ozo kostbare tyd met jullie kleine meid gegund is! [-o< Er zyn geen woorden die troost kunnen bieden, ik denk aan jullie!
Lieve allemaal, Ik wil jullie bedanken voor het medeleven en de hartverwarmende berichtjes. Wij krijgen hier kracht van om door te gaan. Echt super bedankt!
Je hoeft ons niet te bedanken lieverd, we zijn er voor je! Dit is een van de weinige dingen die we voor je kunnen doen. Je kan geen kracht teveel krijgen, je zal het heel hard nodig hebben! Nogmaals heel veel sterkte, voor jou en je man. Liefs, mussie
lieve meiden, linda issinds 2.30 vannacht aan het bevallen van haar dochter.ze heeft contact met 1 van de novembermama's.zodra er meer nieuws is worden jullie op de hoogte gehouden. ik hoop dat ze toch nog eventjes van haar dochtertje mag genieten.
laten we idd hopen, dat ze nog wat tijd met haar dochtertje mag doorbrengen, wat een verschrikking ik weet niet of ik hier mee om zou kunnen gaan,.................... ik heb het er nu al reuze moeilijk mee, kreeg meteen een baksteen op mn maag net, ik had het idd al vernomen en wist dat het geen happy end zou krijgen, maar nu het zover is,...... verschrikkelijk, lieve linda, heel veel sterkte voor nu en voor de nare tijd die nog zal gaan komen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik vind dit echt verschrikkelijk. Ik wil zo graag dat, dit goed afloopt is er geen kans dat het allemaal goed komt Er zit een heel grote brok in mijn keel. Ik wil Linda en haar man heel erg veel sterkte wensen
Oh wat een verschrikkelijk verhaal. Word er helemaal naar van. Ik hoop zo dat de dokters het fout hebben. En ik wens jullie heel veel sterkte toe met alles. liefs kim
lieve linda en man, heel veel sterkte voor de komende tijd en ik hoop oprecht dat jullie meisje nog even bij jullie mag zijn zodat jullie de tijd hebben om even te knuffeelen en afscheid te nemen eer zij naar milan* gaat en een engeltje wordt. ik vind gewoon geen woorden die jullie kunnen helpen in deze verdriet.... sterkte..... liefsjanneke