Wat oneerlijk dat dit jullie twee keer moet overkomen. Echt verschrikkelijk. Heel erg veel sterkte..... x Linda
Wat verschrikkelijk Ook ik hoop dat ze nog wat tijd met hun dochtertje gegund is.... wat is het leven toch hard
Kan niets anders dan heel veel sterkte toewensen.... Hoop dat ze nog even met haar meisje door kan brengen... x
Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen en ik hoop inderdaad dat jullie even de tijd krijgen om samen met jullie baby door te brengen.
waarom zijn er zoveel vragen waarom is er zoveel pijn waarom zijn er zoveel dingen die niet te begrijpen zijn veel sterkte voor nu en voor de komende tijd liefs susanne
Ik hoop dat jullie nog tijd met jullie kleine meisje door mogen brengen. Heel veel kracht en sterkte toegewenst voor jou en je man. Liefs, mussie
*stil* Heel erg veel sterkte ook voor de komende tijd. En hoop dat jullie nog even mogen genieten van jullie kleine meid. Liefs Bloempje
heel erg veel sterkte de aankomende tijd. Ik hoop dat jullie inderdaad nog even mogen genieten van jullie dochtertje ...
Oh wat is het leven soms toch verschrikkelijk oneerlijk! Ik hoop dat jullie toch nog even van jullie meisje mogen geniet en wens jullie alle sterkte van de wereld toe! Knuf Chris
lieve linda.. ik had al een berichtje voor je achtergelaten bij de novembermama's, maar ik wil ook hier nog heel even laten weten dat ik aan je denk... Heel veel sterkte meid met het verwerken van dit grote verlies.. Ik hoop dat jij en je mannetje dit een plaatsje kunnen geven... Liefs Sizzel
Linda is vanmorgen bevallen van dochter Isa, ze weegt 1940 gram en is 44 cm...helaas heeft ze maar 15 minuten geleefd...
Wat verschrikkelijk Ik heb er geen woorden voor, vind het zo erg.... Linda en je man heel veel sterkte! Isa, kleine meid, rust zacht..