ben nieuw hier, heb jullie hulp nodig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jessy83, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Hoi allemaal, ik ben nieuw hier, maar heb zo een beetje jullie berichtjes gelezen. Nou ga eve wat vertelle over mezelf, ik ben nu al ongeveer 5 maanden gestopt met de yasmine pil, maar helaas nog niet zwanger. Ik wordt hier erg nerveus van, omdat ik bang ben dat er iets mis met me is. Ik heb namelijk 3 jaar geleden een abortus gedaan, daar heb ik dus nu erg veel spijt van. Weet iemand misschien hoelang het duurt voordat de pil is uitgewerkt? Ik moet over 2 dagen eigenlijk ongi worden, maar heb nu al een beetje bruin, maar ik blijf dus hopen dat het een innestelings bloeding is :cry: wie kan mij een beetje helpen? Groetjes! Jessy

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    tjah, daar is weinig over te zeggen helaas. De ene wordt direct na het stoppen met de pil zwanger en de ander moet een jaar ontpillen. Er is helaas weinig zinnigs over te zeggen. Ik zou me nu niet druk gaan maken hoor. Als je na een jaar nog niet zwanger wordt dan kun laten kijken of er iets aan de hand is.

Succes en ik hoop voor je dat het deze keer raak is!

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    volgens mij is het voor iedereen verschillend waneer de pil uit je lichaam is ligt ook helemaal aan de pil die je hebt denk ik je kan beter een topic hierboven kijken en vragen hoe of wat die weten er wat meer vanaf

suc6 in ieder geval

zwangerworden daar kan je beter terecht

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Het kan vriezen of het kan dooien, oftewel: Je bent binnen no time zwanger, of het duurt gewoon wat langer...

Meid, ik zou me er niet al te druk over maken hoor! Wat Kiwi al zei, je kan altijd, als het na een jaar nog niet is gelukt, naar je huisarts gaan. Maar voor die tijd zou ik me zowieso nergens druk om maken hoor!

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Eerst moet je ontpillen...en dat werkt voor iedereen anders.
    Dan moet je nog precies op t goede moment raak schieten. En dan pas als t goed gelukt is (want t kan ook mis gaan voor je weet dat het raak was) ben je zwanger.
    Meid... maak je niet druk. Ga lekker door met je leven en zorg dat je ongeveer midden tussen 2 ongi's klust. Dan komt t vanzelf n keer.
    Hoe drukker jij je hier om maakt hoe minder kans je hebt om zwanger te worden.
    Mensen die al erg lang bezig zijn en t dan maar ff laten rusten en lekker op vakantie gaan ofzo...ff de boel de boel...die zijn ineens zwanger.
    Dus niks forceren en let nature do its course ;)

6. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Hey Allemaal, dankjewel voor de op peppende berichtjes! Het doet me echt goed ....ik heb wel vaker gehoord dat je niet erop gefoced moet zijn ja, maar het is zo moeilijk als ik bijna elke dag hoor dat iemand weer zwanger is. Ik zie het niet als een wedstrijd, maar het doet me wel wat ... maar in ieder geval zal ik blijven proberen! :p

Deel Deze Pagina