Met 20 weken krijg je, als je een ICSI-behandeling hebt gehad, een uitgebreidde 20-weken echo. Wie krijgt deze ook binnenkort? Groetjes Marlayne
Hoi Marleyne, ik krijg over precies een week op vrijdag de 20 weken echo. Dit is een GUO ivm ICSI. Bij mijn dochter is dit ook gebeurd. Wanneer moet jij?
Ja idd, toen de gyn het vertelde leek het me leuk, zo van, weer een echo! Maar ook heel spannend. Succes, denk aan jullie!
Ik heb ruim drie jaar geleden een GUO gehad, omdat we met behulp van ICSI zwanger geworden zijn. Erg spannend, maar wel mooi om alles zo duidelijk in beeld te zien. Succes allemaal!
Huh? Ik heb geen uitgebreide 20 weken echo gehad na de ICSI zwangerschap. Ook de term GUO zegt me niks.....
Ja, hier ook de 20 weken echo een GUO. Mede door icsi/tese EN tweeling. Bij onze zoon (ook icsi/tese) hadden we een gewone 20 weken echo gehad, moest achteraf ook een GUO zijn, maar ja, gelukkig was alles goed! Succes en op naar een prachtige echo!!
Ik krijg ook een GUO, 23 februari. Wij ook ivm ICSI, maar ook vanwege schildklier, enorme bloeding en medicijngebruik (staat op mn verwijzing )
Jee zeg, Maartje wat wat een onderschrift heb je..! Wat een kracht, hoop en moed is daarbij nodig. Supergefeliciteerd!!!!! Geniet van jouw zwangerschap.
Ik wist eerst ook niet beter dat een 20 weken echo gewoon een 20 weken echo was. Tot ik (nadat m'n dochter geboren was) hier las over verschillende soorten 20 weken echo's. Toen heb ik m'n afsprakenkaartje gepakt en gezien dat daar idd GUO op stond. Misschien heb jij ook zonder dat je wist toch een GUO gehad?