Wat moet ik doen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door joyce86, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nou, vandaag te horen gekregen dat het niet goed zit. De vorige echo was 17 nov, toen werd ik 1.5 week terug gezet maar de verloskundige was heel positief omdat het hartje klopte. Nu blijkt dat ongeveer een dag of 2 na die echo het hartje gestopt is. Vanaf dinsdag heb ik bloedverlies dus vandaag een extra echo.

Ik voel verder helemaal niets, geen krampen en het bloeden valt ook echt heel erg mee,soms bijna niks. Nu moet ik beslissen wat ik wil, afwachten of weg laten halen. De verloskundige belt maandag wat ik wil. Ik zie tegen beide heel erg op, maar neig toch meer naar het laten weghalen omdat ik niet weet hoe lang ik anders ook moet gaan wachten.

Er zijn hier vast meiden met ervaring met curetage? Hoe gaat dat? Ben je dan meteen van alles af?
    En als het vanzelf gaat, blijft het vloeien dan lang aanhouden. Is natuurlijk per persoon verschillend..

Ik zit met een hoop vragen en zie t ff niet meer zitten.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Allereerst sterkte!!
    Heb een mk gehad in 2007 en ben toen gecurretteerd. Je krijgt een roesje en als je weer bijkomt is het voorbij. Het klinkt nuchter en koud maar ik vond dat persoonlijk fijner. Ik heb ook pillen gehad om thuis de mk op te wekken maar dat werkte niet en was helemaal van slag en vreselijk bang. In het z'huis had ik daar geen last van. Heb heel weinig gevloeid daarna, een paar daagjes en helemaal niet veel.

Dus ik hoop dat jij ook de juiste keuze voor jezelf maakt waar jij je het beste bij voelt.

Sterkte met alles!

3. Maia

Maia Niet meer actief

heel veel sterkte gewenst. Ik ben in maart gecuretteerd, ik moest me 's ochtends heel vroeg melden en was ook heel snel aan de beurt, kreeg een lichte narcose en een half uur later kwam ik al bij geloof ik. Ik had zelf heel weinig last van pijn, bloedverlies enzovoorts maar dat is bij iedereen verchillend. Heb er wel een paar dagen last van gehad maar lichamelijk ging het heel snel weer goed, psychisch wat langer.

Ik heb wel pas voor een curretage gekozen nadat ik bijna een maand had afgewacht (bleef me zwanger voelen en bleek dus, ondanks dat ik had gebloed en ook wel 'iets' had verloren nog een ma te zitten)

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik loop er nu ook al 3 weken mee zonder dat ik het weet eigenlijk. Vind het zo'n raar idee...Als het maandag niet vanzelf is gekomen dan laat ik het weghalen. Ik heb er geen behoefte aan om er nog langer op te wachten. Ik hoop dat het snel weer goed gaat dan.

Deel Deze Pagina