veel mensen die ik spreek zeggen dat mn buik heel laag is gaan zitten en dat ons meisje al ingedaald is. wat vinden jullie als jullie de foto's van mn buik zie?
Ik vind hem juist nog best hoog zitten maar dat is misschien omdat de foto van boven getrokken is! Denk dat je het beter kan zien als je de foto naast je buik trekt
ik vind dit nog redelijk meevallen kan zijn dat u meisje al ingedaalt is maar nog niet vast in de bekken ligt ik had dit ook en mijn buik zat even laag dus het kan echt wel hoor mooie buik trouwens mag je fier op zijn groetjes en liefs
nou weet ik niet meer of het zou is als je baby is ingedaald of het dan ook snel geboren word ? is volgens mij erg verschillend of niet dan?
dat hangt van vrouw tot vrouw af hoor kan zijn dat ie iets vroeger komt kan zijn dat je overtijd loop maakt niet zoveel uit hoor
Volgens mij zegt het allemaal niet zo veel hoor. Ik droeg beide keren erg hoog, terwijl nr.1 al vroeg helemaal ingedaald was (zag je niks van) en nr. 2 daar aanzienlijk langer over heeft gedaan. Groot verschil in moment van helemaal ingedaald zijn (32 wkn vs 37 wkn), klein verschil in geboorte (beide na 40 wkn).
Vind het wel meevallen. En al zou het ingedaald zijn, dan is dat toch niet erg! Zegt niks over wanneer het geboren wordt!
Dat hoop ik niet.. Onze vk vertelde dat onze kleine ook al ingedaalt is, ik ben alleen 30wkn zwanger en frummel mag nog wel even blijven zitten! Over je buik durf ik niet te zeggen, maar wel dat ie heel mooi is!! Liefs, Manuk
Op die andere foto lijkt hij/zij al meer ingedaald maar dit wil inderdaad niks zeggen over wanneer je kindje zal geboren worden! Hier hadden ze op 34 weken controle gezegd dat ik mijn dochter absoluut niet voor de 40 weken moest verwachten .. ze zat nog véél te hoog! Wel ik ben op 38.4 weken bevallen en toen was ze maar voor de helft ingedaald maar was er wel helemaal klaar voor! Prima geboortegewicht en lengte!
Ik denk dat een foto niet veel zegt...gewoon de verloskundige laten voelen en dan weet je genoeg lijkt mij zo
Hier ligt frummel sinds 32 weken al vast en diep, zegt niets! Overigens vind ik je buik nog best hoog zitten, maar ook dat zegt niet zoveel - we hebben geen vergelijkingsmateriaal
ja ik weet het zelf ook niet hoor. heb sterk het gevoel dat ze van het weekend al komt en daar mn gevoel vaak gelijk heb ben ik best bang. maar ja we wachten het wel af ken er toch weinig aan doen he.
Hier lag hij met 28 weken ook al in mijn bekken, ingedaald en al. Ik weet dat hij er dan nog steeds uit kan hoor, maar het zegt indd niks over wanneer ie komt. Kleine ligt zo te voelen nog steeds met koppie in bekken
Mijn kinderen liggen allemaal vroeg ingedaald (rond of voor 30w) dus dat zegt niks over wanneer ze geboren worden! Is je buik de laatste tijd echt lager gaan hangen?