Hallo, ik heb allemaal rare dingen gehad afgelopen maand. een ongi die maar anderhalve dag duurde en alleen maar uit roze en bruin slijm bestond. en daarnaast allemaal symptomen. ik heb mijn verhaal al vaak neergezet. zelfs de gyneacoloog hier op de site zei dat het geen normale ongi geweest kon zijn. Totaan gisteren heb ik de hoop gehouden, maar sinds vandaag voel ik de eisprong pijn zoals ik dat normaal ook altijd voel. Ik denk dat ik gewoon maar vooruit moet kijken en niet meer achteruit. een ding scheelt gisteren hebbe we geklust, dus wie weet
hoe hoog is je temp?? geweest afgelopen dagen en vandaag?? Ik vind die anderhalve dag ongi wel vreemd, lijkt niet op ongi. Heb je ook nog last van andere kwaaltjes??
ik temp normaal nooit. wel weet ik dat ik een ondertempetratuur heb van 36,4 normaal gesproken. toevallig afgelopen twee dagen getempt en steeds op 37,1 uitgekomen. ik heb getempt direct na het wakker worden terwijl ik in bed lag. alle symptomen die ik had de afgelopen weken: veel lage rugpijn veel krampjes in mijn baarmoeder, en nu dus links onderin mijn buik. misselijk van gebakken vlees, terwijl ik gek op vlees ben. mijn borsten waren een periode van een week echt huge en heel pijnlijk, dat is nu wel zo goed als weg. nog een paar kleine dingetjes maar dit zijn de belangrijksten ik heb een jaar geleden te horen gekregen dat ik twee cystes had, die zijn in maart geknapt en vlak voordat ze geknapt waren had ik ook allerlei zwangerschapssymptomen. wat bleek later dat dit door het hormoonvocht uit de cystes kwam. ik ga donderdag naar de HA, ik ben bang dat ik weer een of twee cystes heb. ik heb vooral linksonderin mijn buik pijntjes, dit kan zowel van een EI als van een cyste zijn. wordt niet goed van mijn lijf.
Sjee meis...wat moeilijk allemaal he? Konden we af en toe maar ff naar binnen kijken om te zien wat er aan de hand is.... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt..... Dikke knuf...
@Angel eyes: Meid kop op, het komt allemaal goed. Maak je niet te druk en laat de huisarts je goed nakijken en anders door sturen. Het is echt balen, maar we hopen nog steeds op goed nieuws.. Liefs, Duveldraakje