waarom zou ie nou wakker worden steeds?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn zoontje is nu 14 maanden en hij heeft eigenlijk altijd wel goed geslapen, en hij sliep ook door maar nu word ie gewoon 1 of meer keer wakker s'nachts en wil dan drinken. hij is echt overstuur dan dus laten huilen is geen optie als je hem troost en wat te drinken geeft is het goed, maar ben zo bang dat ie er aan went. waarom zou ie nou wakker worden?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier slaapt ze vanaf 6 maanden niet meer door op een uitzondering na. Ze wordt hier nu meestal 1x wakker om wat te drinken maar als ze hier huilend wakker wordt, helpt vaak alleen wat drinken even. Daarna kan ik haar weer lekker in bed stoppen en slaapt ze weer verder.

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Misschien droomt hij gewoon naar. Of wil hij gewoon even zeker weten dat papa en mama er nog zijn.

Wij hebben 2 maanden geleden ook zo een periode gehad. Elke nacht rond half een wakker en dan helemaal overstuur. Alleen drinken hielp helaas niet. Maar na een week of twee was het ineens weer over en sliep hij als een roos.

Heeft hij geen last van een kies? Waarschijnlijk is het een fase en slaapt hij binnenkort weer door. Kan je anders geen tuitbeker met water mee naar bed geven?

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dat is dus hier idd ook zo, moet wel zeggen dat er nu ook wel kiezen doorkomen dus zal ook wel daaraan liggen. 1x vind ik ook niet zo erg maar soms is het wel vaker.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

een beker water in bed heb ik geprobeerd maar die pakt ie dan nog niet zelf.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zijn de kiezen volgens mij ook aan't rommelen. Hier een paar nachten gehad dat ze nog 1 of 2x kwam. Meestal blijft het bij 1x s avonds laat.

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier hetzelfde,hij sliep vanaf 4wkn door maar sinds ie 10mnd is heel vaak niet meer.Momenteel zijn het kiezen maar als ie daar geen last van heeft word ie ook wakker,krijg em dan ook zomaar niet aan het slapen,hij wil ook drinken maar daarna slaapt ie vaak niet verder,hij wil alleen bij mij of/en papa zijn dan krijg ik em alleen rustig.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier krijgt ze nog borstvoeding en dat is dan ook vaak het enige wat werkt. Als ze kort daarna weer wakker wordt, zeg ik dat het 'op' is en dan wordt ze soms even boos maar accepteert ze het wel. Zeg vaak dat we dan eerst weer even moeten slapen en dan is er weer nieuwe melk. 1x ben ik nu ook wel op ingesteld en gaat vaak op de automatische piloot. Maar als 't een keer een paar keer per nacht is kan er wel even flink van balen.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

1x per nacht vind ik idd niet erg, ben er nu aan gewend eigenlijk. de tijd verschilt nog al, soms is het begin van de nacht soms is het tussen 3 en 6 ergens.

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    idd 1x per nacht en dan doorslapen is niet zo'n punt,dat gaat net zo automatisch als even naar de wc lopen maar hier worden hele concerten gegeven s'nachts :(

Deel Deze Pagina