Hier zat ik eens over na te denken... Maf eigenlijk, dat we elke pijntje, elk steekje, elk gevoel ineens toeschrijven aan een mogelijke zwangerschap... Waarschijnlijk hebben we dat wel vaker gevoeld, alleen waren we toen nog niet bezig met een zwangerschap. En nu dat wel zo is, gaan we ineens vreselijk letten op wat we wel niet voelen.....met als gevolg dat we verschrikkelijk teleurgesteld zijn als we toch niet zwanger blijken te zijn.... Ik voel ook alweer bepaalde dingen, blijf me maar steeds voor houden dat ik dat de vorige keer ook voelde en dus niet zwanger was... Ik hoop dat ik het kan volhouden... Ik ga nu pas denken aan een mogelijke zwangerschap als ik ineens flink misselijk ben ofzo...of iets heeeeeeeel aparts heb... Anders word ik kierewiet.... :geek:
ik snap helemaal wat je bedoelt hier ook elke keer hetzelfde alleen deze keer de ongi krampjes al vanaf dag 18 hoop het voor je
Hier ook een die het helemaal snapt hahaha. Ik heb het zelf nooit echt meegmaakt maar wel met vrienden. Gek werden ze ervan. Ik had mezelf daarom ook voorgenomen om niet teveel bij het proberen stil te staan. Ik had ook echt een houding van, nou misschien dat we na 7 of 8 maanden zwanger zijn. En dan mocht ik pas 7 dagen na mijn nod testen (heb een onregelmatig cyclus). 18 April hebben we voor het eerst geprobeerd en 19 Mei ben ik zwanger geworden.
meestal beginnen de echte symptomen ook pas met 6 weken dus ik zou me niet al te gek laten maken, mijn lijf heeft ook al diemaanden raar gedaan en ik voelde van alles en toen het echt raak was had ik het laten rusten en voelde niks hahahah
Psies, dat bedoel ik dus... Je leest hier soms ook zoveel verhalen over pijntje dit, en steekje zus....heel begrijpelijk hoor....ik heb het ook wel. Maar je maakt jezelf er nodeloos gek door.... Daarom probeer ik nu toch wel om me niet al te erg mee te laten slepen....
hai sandra... tja als je er over nadenkt is het idd behoorlijk vreemd he... allerlei ditjes en datjes die je normaal never nooit niet op zouden vallen worden nu volledig onder de loep genomen... en vaak nog onnodig ook.... ik probeer het ook hoor, dan denk ik na mijn ongi: hot komt zoals het komt... en na mijn eitje betrap ik mezelf er toch weer op........ ach voordeel is natuurlijk dat je je eigen lichaam wel goed leert kennen... voor de rest... ik snap dus precies wat je bedoelt!! liefs female
Weet je...San, Ik heb nooit eigenlijk in m'n cyclus echt dingen gevoeld, maar sinds dat ik zwanger ben geweest (mk) voel ik m'n lichaam. Nu lijkt de logische gedachte " oh dat komt omdat je er mee bezig bent"..., maar nee want dat was ik daarvoor ook al. Nu voel ik echt dingen die ik voorheen niet voelde, raar maar waar en dat is geen verbeelding
Ben het er helemaal mee eens. Was 12 dagen overtijd en toch is het helaas gekomen dus ben het met je eens pas als ik over de pot heen moet hangen dan weet ik dat het raak is hier wordt je toch helemaal gek van!!!!!!!!
@Mirre, er zijn natuurlijk uitzonderingen he meis.. Maar sommigen maken zich hier helemaal gek, en ik vind het dan zo sneu als ze zo teleurgesteld zijn als ze toch ongi worden...snappie? @Boerinnetje, sjee zeg...dan denk je toch echt dat je zwanger bent...12 dagen...ppff...moeilijk hoor.
Sandra wat jij zegt herken ik van mijn eerste ronde. daarna ben ik met een smak op de grond gekwakt. en je kan niemand ervoor behoeden. Jij hebt deze 'wijsheid' ook door ervaring opgedaan. Daarbij voelde ik al ver voordat ik probeerde zwanger te raken al alles. zo erg dat ik zelfs eens dacht zwanger te zijn door misselijkheid enzo. terwijl we niet bezig waren toen. die misselijkheid bleek later van mijn eisprong. Je leert je lichaam echt heel goed kennen als je zo op alles let.
Ja, die misselijkheid ben ik ook in getuind...bleek inderdaad mijn eisprong te zijn... Heb wel het idee dat mijn lijf pil-af is nu...heb niet meer van die rare ongi-krampen de laatste twee weken... Want dan denk je ook steeds...zou het??? IK heb alleen maar beurse borsten....en das niet veel he.. :-k
Ik denk trouwens dat er ook een verschil zit in de meiden die net van de pil af zijn of meiden die al jaren geen pil meer gebruiken. het welbekende ontpillen veroorzaakt ook allerlei symptomen. ik heb nu beurse borsten, ben misselijk (et is 10 dagen na eisprong), en heb soort lichte ongikrampjes.......
spannend angi. ik heb pijnlijke borsten en ongi krampjes en steekjes, maar ook wel kriebeltjes. mijn darmen borrelen heel erg. moet nogal boeren. heb veel natte afscheiding. heb hoofdpijn. heb ook last van mijn rug. ben erg moe. enz. vanaf morgen kan ik testen, maar ik probeer nog 1 weekje te wachten. liefs san.
hahahaha. ik hou jou ook in de gaten hoor. je moet nog 8 dagen wachten, maar ik vind zelf dat de tijd omvliegt. ik duim voor je meis. liefs san.
Deze keer had ik dus wat aparts.....een 'innestelings-bloeding'...tenminste....dat leek het wel te zijn. Negende dag na mijn ei....paar druppels rood, daarna anderhalf uur rose-verlies... En meteen ging ik dwars tegen mijn eigen verhaaltje in... Gisteravond nog heel erg misselijk naar bed gegaan.... Maar vanmorgen was mijn temp van 36.9 naar 36.5 gedaald....kan niet anders dan dat het game over is..... Kortom....ik ben er zelf ook weer ingetuind...ik ook met mijn grote mond...