nou vandaag ivm bloedverlies de eerste echo gehad... alles zag er eigenlijk goed uit zei de vk.. mooie zwangerschapsring, mooie dooierzakje en een frummeltje erin met een knipperlichtje... dus al met al ziet het er goed uit!!! Gelukkig... behalve dan het bloedverlies natuurlijk mara als het erger word moet ik even contact opnemen. Maarr.. ze heeft een meting gedaan en ze zei ook dat het moeilijk te meten is maar ze gaf een meting aan van bijna 6 weken en wij dachten al bijna 7 weken... moet ik me nu zorgen maken?? of komt dat vaker voor? ik weet bijna zeker dat rond 5 november mijn ei is geweest.... na alle blijdschap ben ik dat vergeten te vragen aan de vk... pfff 2e echo is pas 27 december!!! hoop dat alles gewoon goed blijft gaan
Fijn dat er een knipperlichten te zien was en dat het er goed uit zag! Hopelijk stopt t bloedverlies snel!
als eerste gelefeiciteerd natuurlijk! ik heb ook de eerste echo gehad met 6 weken en 3 dagen volgens mijn berekening. bij de echo dacht ze dat ik nog niet eens 6 weken was maar hartje klopte wel. daarna echo bij de verloskundige gehad met ruim 7 weken en ook toen kwam de meting op 5 dagen minder uit. uiteindelijk met de 12 weken echo bleek ik 2 dagen verder dan me eigen berekening dus precies een week verder dan dat de verloskundige dacht. tot de 11 a 12 weken is het vruchtje nog niet goed te meten en kan er met 1 mm al zo een paar dagen verschil in zitten. dat het hartje klopte en alles er goed uit zag is nu het belangrijkste!!
Het kan wat later ingenesteld zijn meid. Maak je niet te druk, het ziet er nu toch fantastisch uit! Gefeliciteerd meid!! Probeer er van te genieten en voor dat je het weet is het eind december en heb je weer een echo.