Zwanger van Nr2. Kindje nog niet voelen 19 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DeBa, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Hoi meiden,

Als ik de verhalen moet geloven zou je bij een tweede kindje veeeeeel eerder beweging voelen.
    Buiten af en toe ene plopje of een "huh was dat het?", voel ik nog niet veel.

Moet ik mij zorgen maken?

2. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik zou me niet direct zorgen maken het heeft ook met dr ligging van de kleine te maken. Ligt deze helemaal aan je rugkant dan zal je dat idd ook minder voelen.

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Nee, ik heb maar een paar keer echt wat gevoeld, maar voor de rest komt het aardig overeen met wat jij beschrijft.

4. Theemuts02

28 sep 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier voelde ik dochterlief vanaf 15 week ongeveer. Zoonlief ook vanaf 12 weken al vaak. Met 16 weken wist ik altijd precies waar hij lag. Nu voel ik zo nu en dan een popje of kriebeltje maar verder nog niks. Vandaag heeft de echo tijdens controle gyn aangetoond dat we een heel beweeglijk kindje hebben, maar ik voel het dus echt niet ;)

Dus, je hoeft je geen zorgen te maken en ik denk ook dat je echt de enige niet bent

5. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Weet je waar je placenta ligt?

Bij mijn eerste lag de placenta achter en voelde ik hem met een week of 15.
    De tweede voelde ik met 18 weken, toen lag mijn placenta voor.

6. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Dit keer ligt de placenta achter. Vorige keer voor.

7. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik voelde m'n oudste bij 16 weken heel duidelijk. Deze voelde ik pas bij voorbij de 20 weken. Beide keren placenta achter. Nu ik haar wel goed voel merk ik ook dat ze wel heel beweeglijk is maar wel heel anders is in haar bewegingen. Dochter was meer van het echt schoppen, deze is meer van het draaien.

Deel Deze Pagina