Waarom zoveel testen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yazzi, 16 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een onregelmatige cyclus dus voor mij was het heel moeilijk om te bepalen wanneer ik dan echt overtijd was. Mijn eerste test was bijna wit dus heb ik er 2 dagen later weer een gedaan. Waarschijnlijk had ik dus een late eisprong waardoor ik minder ver was dan ik dacht.

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Hier meer testen gedaan om te kijken of het goed ging. Toen mijn testen hetzelfde bleven en niet donkerder had ik al door dat ik waarschijnlijk een mk zou krijgen. En dat kwam ook. Bij deze beeb had ik al snel een knaltest...daardoor voelde ik me wel wat geruster...alleen geeft het geen garantie

3. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Omdat ik ook een keer een vals positieve test heb gehad. Dit keer begon het weer zo licht. Maar dat kwam blijkbaar omdat ik erg vroeg getest had ( is lastig met een cyclus tussen de 32 en de 68 dagen)

4. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Eerste keer veel getest omdat ik het gevoel had dat het niet goed zat, dit bleek ook zo te zijn.
    Deze keer 2 keer getest. 1 keer om erachter te komen, de tweede keer omdat ik het ziekenhuis moest bellen en die hadden gezegd dat ik pas een week na nod mocht testen omdat het anders vals kon zijn, dus toen maar braaf getest omdat ik toch zo'n stemmetje in mn achterhoofd had zitten. En ik bang was een afspraak te maken voor een echo die helemaal niet nodig was. Maar ik wist dat het niet nodig was en dat het toch wel goed zat, en dat bleek ook te kloppen.

Deel Deze Pagina