Mijn ervaring is eigenlijk alleen met Clearblue... Ik was pas 4 weken en had met 3 testen echt een duidelijke extra streep. Als ik ooit weer voor een kindje ga dan ga ik alleen nog met clearblue testen. Gewoon de normale. Het is toch zo dat de ene test een hogere hcg-waard nodig heeft dan de andere? Probeer voor de zekerheid hooguit een CB, maar joh.. ik twijfelde zelfs na deze 3 testen.. wilde nog een 4e en een 5e enzz.. test doen.. dus of het helpt... Nee het enige wat helpt is volgens mij de eerste echo
Daarom ben ik zo blij met die digi testen van CB, geen getwijfel en gepieker over streepjes.... gewoon het woord zwanger! Anders doe je toch voor de fun zo een digi test? (ik schrijf fun omdat je streepjes echt wel zichtbaar aanwezig zijn)
ik had zelfs een week na mijn nod een nog lichtere test! die zag ik alleen als ik de test openbrak en hem tegen het licht aanhield.. dus ik geloofde er niks van dat ik zwanger was... maar een paar dagen later was hij net als die van jou nu is.... en nog een week later toen de vrouw van mvm kwam, had ik een nog wat donkerdere streep, maar zij vond hem toen ook nog heel licht... inmiddels ben ik al 28 weken! dus ik hoop dat dit straks voor jou ook zo mag zijn!