Hoi dames. Ben nu 2/3dagen overtijd. Aan de ene kant vind ik het leuk en hoop ik dat ik zwanger ben. Ben niet misselijk ofzo maar pijnlijk borsten, aders er op,huilen om niks, vervelend gevoel in me buik of er iets in loopt een muisje ofzo haha en opgezette buik. Maar ja dat kan je ook hebben als je ongie moet worden. En aan de andere kant baal ik als een stekker. Heb het gevoel dat die stomme duivels me dan weer in de steek laten. Heb weinig zin om der voor in het ziekenhuis te lopen. Moet tot 31 juli wachten van de HA en als ik het dan nog niet ben word ik door gestuurd. Dan gaan ze kijken waarom ik het telkens niet word. Laatst wel bij de gyn geweest en waren alle bloed uitslagen prima en de echo ook van m'n baarmoeder en eierstokken. Maar goed.. morgen denk ik toch maar testen. Moest het even kwijt
Spannend hoor, hopelijk kunnen we je verwelkomen bij de zwanger topic. heel veel succes en wij wachten met spanning af.
Mijn moeder zei altijd dat ze het gevoel had of en iets zat te knagen in haar buik of licht te krabbelen, van anderen hoor ik een vlindertje.. Dus misschien is dat bij jou die muis.. Britt
Hihi muizepootjes idd, m'n zus noemde het vlindertjes maar ik denk dat trippelende muizepootjes ook wel erg goed in de richting komt. Ik hoop dat het een goed teken is meid! Succes met testen morgen
ik hoop van harte dat je zwanger bent meid, maar voor de 'muizenpootjes' is het echt nog te vroeg om dat echt te kunnen voelen hoor!
Ik voel het al dagen! Maar dat is natuurlijk niet de kleine (zou wat zijn zeg ) maar lees wel heel vaak dat je dat in het begin kan voelen. Misschien het veranderen van positie van de baarmoeder ofzo?
Ik duim voor je hoor!!!! Hier geen muizepootjes....maar ik heb wel meerdere gehoord die iets voelden kriebelen....ben wel benieuwd wat dat gevoel dan veroorzaakt ja....ik ken het in elk geval niet...ik voel alleen maar steken steeds...of ik moet een muis op naaldhakjes hebben...
Hi Moon, Sterkte. Ik kan me heel erg voorstellen dat je nerveus bent. Zou ik ook zijn. Ik hoop dat de duiveltjes wegblijven. Succes, Groetjes, Marianne
Hoi Moon, Ik hoop voor je dat de test morgen positief is. De moed niet opgeven hoor. Lijkt mij ook heel moeilijk als het niet gelukt is, maar we hebben toch geen keus. Je weet in ieder geval al dat er ook dingen in orde zijn omdat ze je al onderzocht hebben. Positief denken...dat probeer ik ook...Ik kan over 6 dagen testen...duurt nog zo lang voor mijn gevoel... Groetjes
SSsttt Britt!!!!!! ik probeer mijn hoofd koel te houden.....en als jij gaat zeggen dat je ook voelt wat ik voel...en dus duidelijk zwanger bent..dan...dan...aaarrgghh......
en je hoofd koelhouden met dit weer??? ...Pffff.... Ik kan het mis hebben sandrak, maar heb dr gewoon een goed gevoel over..Dat heb ik ook bij katootje...Hoop dat mijn gevoel klopt ... fay
Ja laat het meteen weten als ik iets weet 8) Hihi het is wat het sandra Heb jij al getest of nog niet?
Nee Moon, nog niet....heb al twee nega testen...ik wacht nog wel ff.... Bovendien voel ik wat krampjes aankomen....ik hoop dat het niks is maar ik hou mijn hart vast....heb ik me toch weer laten meeslepen... Mocht het game over zijn, dan ga ik aankomende maand niet tempen....want die hoge temp op dit moment brengt me vreselijk in de war....