waarom..?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tante Pollewop, 7 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb niet vaak last van vliegen in huis.Maar wanneer er wel 1 in huis is, waarom moet die altijd of op mijn beeldscherm zitten wanneer ik achter de pc zit? of op de tv wanneer ik wil kijken? Of rond mijn hoofd zoemen wanneer er geen beeldschermen aanstaan? of zeker zo irritant, op mijn arm of been zitten wanner ik lekker zit te lezen??

ik bedoel, ik vind zo'n vlieg best gezellig, zoonlief ook (geeft ze zelf een naam, ze heten allemaal herman). Maar waarom pesten ze mij altijd zo?

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    denk jij dat ze alleen jou pesten???? ik kan je vertellen dat denk je dan echt verkeerd ;) ik heb hier ook wel eens een herman vliegen en altijd (als we in bed liggen) zoeft ie alleen maar langs mij heen of mijn man heeft er geen erg in want die pit gewoon door, maar tis net of ie elke keer iets in mijn oor wil vertellen... :(

;)

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik had mijn keuken vol met fruitvliegjes...
    ALLES heb ik nagekeken, maar er ligt nergens eten, en niks te rotten.
    Ik kan de oorzaak gewoon niet vinden!!
    Op internet vond ik de tip van een schaaltje water met wat azijn, dat zou ze verjagen.
    Nou, toen ik vanmiddag uit mijn werk kwam, zaten ze met z'n vijftigen op de rand van dat schaaltje! (ik las ook dat ze zich héél snel voortplanten)
    Toen vond ik de tip om ze met de stofzuiger op te zuigen, en dat helpt wel :evil:
    Jammer dat ik dat gisteren niet bedacht heb, voordat ik met een deo en een haarspray erachter aanging, het hele huis stonk en die beesten gingen niet dood.

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ik ben nu alleen hier..... zit op bed met mijn laptop en een vreselijke lastige herman...... dikke bromvlieg. Hij zit op mijn hoofd, mijn arm, zoemt langs mij heen. Gaat op mijn vingers zitten als ik typ.... En als ook maar een stukje dekbed niet mijn huid bedekt, weet hij dat plekje ook nog te vinden. LASTIG!!!!!!!!!!!!! En doodslaan, lukt me niet. Dit is een hele slimme. De nieuwe TV gids ligt al bijna aan flarden. :-k

En dan zijn er nog die andere beesten. Steekmuggen. Die weten mij ook altijd te vinden. Midden in de nacht..... en dan zijn ze heel vrolijk een feestje aan het bouwen. Op de achterkant van mijn arm. Net als kippen op een rij. Wat krijg je dan........ 7 bultjes op een rij, die ontzettend jeuken en als je er dan toch al per ongeluk aan krabt, worden ze ook nog REUSACHTIG!!!!!!!!!!!! Of als het zo warm is, dan ligt altijd één been buiten het dekbed/laken. De volgende morgen zie en voel ik het. Ja hoor: weer een feestje met 5 bulten op een rijtje. :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:

Hoe verzinnen ze het, die muggen/vliegen!!!

5. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Muggen
    ik kan er een boek over schrijven
    Ik heb zo'n electrische vliegenmepper.

En sinds de zomer tennis ik ... snachts terwijl mijn man lekker doorslaapt. :)

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi lukt dat tennissen in het donker?

Bij ons stikt het ook van de fruitvliegjes...en al mijn fruit ligt in de koelkast...raar hoor!

7. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Jullie moeten echt serieus gaan ophouden met het plaatsen van zulke berichten en reacties. Raak zo mijn baan kwijt!! Lig hier echt helemaal dubbel om sommige opmerkingen van jullie :)

8. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    gatver!!! kom ik net na een uurtje weer bij mijn computer, heeft herman op mijn mooie tft scherm zitten poepen!!!

ik ben blij dat ik niet de enige ben met problemen met Herman!

9. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Nee maar dan gaat het grote licht aan en begint mijn man al te klagen, mmm, mmm, en even goed de racket in je hand en ja hoor, een prachtige slag 30- nul voor mieltje
    Yeah, Dat kan Steffi Graf mij niet eens nadoen.

En dan... gaat het licht weer uit...

:)

10. Niet meer actief

haha.. en de lijken liggen op het dekbed?

ik heb er nu ook 1 die me behoorlijk aan het vervelen is. Ach, ik gun hem nog zijn 5 minuten en daarna is het heaven voor hem!

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

tja, als ik snachts last heb van een vlieg of mug, wordt mijn man wakker (hoe zou dat toch komen...), en hij gaat dan tennissen!!!! :D
    en beneden is mijn dochter (bijna 3 jaar) erg enthousiast met de vliegenmepper. die mept een op de drie keer raak... daar mep ik niet tegen op... ;)

voor fruitvliegjes heb ik maar een remedie, maar hij werkt absoluut:
    fles met restje wijn neerzetten op de vliegjesplek. het ziet er ietwat goor uit, dus ik neem altijd een groene fles, en je moet af en toe het restje wijn vervangen, maar je ruikt het niet, en het is geen werk.
    wijn is in principe bedorven fruit, dus vinden ze het geweldig. en ze gaan ook nog eens fijn dronken dood... wat wil je nog meer als fruitvlieg....

groetjes, lidwina

12. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou ik heb er hier nu ook 2 rondvliegen
    ik vang ze altijd en dan zet ik ze in het kantoor van me collega hihi
    Maar die vangt ze op zijn beurt ook weer om mij gezelschap te houden

13. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    :) lig helemaal dubbel achter de pc :)

Ik ben dus ook niet de enige die er last van heeft :rolleyes:
    En inderdaad............fruitvliegjes :confused: grrr vieze beestjes
    En dan ook nog zo'n vieze strontvlieg brrr
    Muggen praat mij er niet van........en echt alleen bij mij en niet bij mijn mannetje hoor :eek:

14. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    hoe haal je vliegenpoep van je tftscherm?? je mag geen harde schoonmaakmiddelen gebruiken, maar het idee dat er POEP op mijn beeldscherm zit ..Jakkie!!

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    VLIEGENMEPPER ERBIJ EN MEPPEN MAAR,VIEZE ONHYGIENISCHE BEESTEN,DIE HAD DE HERE NIET MOETEN MAKEN.

16. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    lichtvochtig doekje werkt het best. Geen glassex gebruiken hoor!
    Daar vern**k je het scherm mee.

Deel Deze Pagina