ik slik al zo'n 6 maanden de pil niet meer. was eerst onregelmatig ongesteld maar de laatste maanden is hij wel regelmatig geworden. Normaal voel ik m'n eisprong niet , ik heb dan wel last van gevoelige borsten etc., maar afgelopen keer was 6 januari en toen voelde ik echt duidelijk scherpe steken in m'n rechter eierstok. het deed zeer dus ik dacht in eerste instantie dat er wat aan de hand was maar toen ging de pijn alsnog snel over. In die veertien dagen erna had ik last van lichte krampjes ,eetbuien, emotioneel, zere rug, vermoeidheid en een heel vol gevoel. Dus ik dacht echt dat het dit keer misschien wel raak kon zijn. tot ik al een aantal dagen voor de dag dat ik ongesteld zou moeten worden ( 20 januari) last kreeg van m'n rug. op 19 januari had ik vreemde bruine afscheiding. maar s'nachts werd ik wakker van een zeurende rugpijn die ik nog nooit eerder had gehad. ik kon niet stil liggen van de pijn. In de twee dagen erna heb ik roze, oranje achtig maar ook helderrood bloed verloren. daarna had ik alleen af en toe nog bij het afvegen een rozige kleur. Normaal als ik ongesteld ben heb ik lang niet zoveel rugpijn en duurt het 4 a 5 dagen. heb de 21e nog getest. maar negatief. Maar nu is m'n buik nog meer opgezet, link zelfs ietsje meer dan rechts. Ik ben nog steeds continu moe maar ook rusteloos en m'n darmen werken ook niet zoals normaal... voorderest geen pijnlijke/grotere borsten of misselijk. kan ik toch nog zwanger zijn? want ik neem aan dat je bij een miskraam wel langer bloed dan twee dagen? Ik hoop dat iemand iets herkent of antwoord heeft op mijn vragen. liefs rosalie
het komt wel vaker voor dat vrouwen wat langer bloedverlies hebben. Ik zou zeggen, herhaal de test gewoon nog een keer, dan weet je het zeker. Heel veel succes!
Wat jij beschrijft, herken ik. Ik had ook bloedverlies, maar zowat een week voor mijn NOD. Ook ik had een negatieve test, maar dat rare volle, trekkende gevoel in mijn buik gaat niet over. Als dit volgende week om deze tijd ook nog zo is, ga ik naar de huisarts, want er moet toch een oorzaak voor zijn als er geen zwangerschap is..... als jij nog eens test, ben ik wel benieuwd wat eruit komt. Laat je nog wat weten?
het is fijn om te horen dat er meer zijn met dezelfde symptomen, dat ik niet de enige ben. ik ga toch nog maar even een testje halen morgen. en wanneer hij weer negatief is ook even langs de ha. ik ben benieuwd...
nou zo vreemd, heb getest maar negatief. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken nu. Heb nog steeds dat zelfde gevoel en m'n buik is nog steeds zo opgezet.. ook zijn mn darmen echt super traag en ondanks dat ik heel goed eet en voldoende drink is het heel pijnlijk omdat m'n ontlasting in een keer knoerhard is. maarja anders maar even bloed laten prikken..? wat denken jullie ervan? kan ik zwanger zijn en toch negatief blijven testen?
Hoi Rosalie, Vreemde situatie zit jij in, misschien moet je even langs de huisarts gaan om het te bespreken. Het klinkt niet zo aannemelijk dat je zwanger bent (sorry). Ik weet het ook niet zo goed. Heel veel succes in ieder geval.
Met m'n ontlasting gaat het nu weer goed gelukkig. Maar dat trekkerige gevoel blijft en vanaf gister voel ik weer steekjes en heb ik iets last van m'n onderrug+Ben nog steeds heel moe. Geen last van zere borsten.. ze zijn alleen wel iets gegroeid maar dat komt omdat ik 2 kilo Ben aangekomen door eetbuien. Maar ik word er echt gek van..die onzekerheid
miss nog een keer testen t kan zijn dat je te vroeg was met testen ! ben je ook niet meer ongi geweest
Ik herken dat ook, heb er nu last van..sinds gisteren voel ik steken of een soort drukkend gevoel in de linkerkant van me buik..en heb nu ook een opgeblazen gevoel en opgezette buik..moet ook nog niet ongi worden denk ik..weet niet hoe me cyclus zal verlopen..dit is me eerste maand zonder pil..maar begrijp dat het je helemaal gek maakt als je niet weet waar je aan toe bent..als ik nog aan de pil was geweest had ik er ook niet zo bij stilgestaan..veel succes en hoop dat je snel zwanger mag worden..
Op het vloeien na wel herkenbaar, je verhaal. Ik heb dat gehad bij Thirza en testte pas 2,5 wk overtijd positief. Dat kan komen doordat het innestelen lang kan duren en zou verklaren dat je wel last hebt van van alles en nog wat... Dus tja... gewoon om de 3 dagen of langer testen. En mijn tip: de 2 voor 5 euro-testen van Kruidvat! Die zijn het gevoeligste!