Vergeet ik altijd te kolven!? Oh my, nu loop ik alweer met een nat shirt... DL is op de creche en ik werk thuis, maar dan ben ik dus zo druk bezig dat ik pas weer denk aan kolven als het te laat is... (denk wel aan dochterlief hoor ) Ben ook helemaal niet gewend om op tijd te voeden dus zit hier gewoon te wachten tot ze huilt... En dan denk ik: hè! Ze is wakker, dus ik loop naar boven... eh... DL is op de creche en het gehuil zit in mn hoofd... goed! tijd voor thee denk ik dan maar
geen idee meid.... heb geen verstand van bv. hier alles aan de fles. maar is het een idee om dan bv je telefoon te zetten dat iepiept als het tijd is? maar je hebt ene dochter van 3 maanden die moet toch nog vaak eten? komt er dan zoveel uit? sorry nogmaals echt geen idee van borsten en hun functie hihi
Heb je dan geen last van stuwing? Maar inderdaad, alarm in je telefoon zetten ofzo, scheelt weer een nat shirt.
@Eefke, nee hoor DL = dochterlief. Ze is idd 3 maanden maar ik werk (studeer) vandaag deels thuis . (gooi ik ook nog zout in mn thee ipv suiker... )
Lekker, zoute thee. Oh das ergens wel jammer dan, dat je geen stuwing meer hebt. Maarre.. ik vergeet ook héél vaak dingen, teveel om op te noemen.
oh ja! ***zwangerschapsdementie*** ik vergeet vaak als ik boodschappen ga doen om de dingen mee te nemen die ik ECHT nodig heb en kom vervolgens thuis met dingen die ook morgen hadden gekund. dit presteer ik keer op keer ondanks briefjes, ik verlies op een of andere manier onmiddellijk het overzicht in een supermarkt.
ow hahaha nu snap ik hem je kleintje zit nu op de creche. wat vergeet ik vaak............ mn eigen leeftijd. weet nooit ineens of ik nu 27 of 28 ben. zo nu dus ook weer niet. effe op hyves spieken
Hahaaa,ik kan me er geen voorstelling van maken.. Heb zelf ook een tijdje gekolfd,en ik kon het echt niet vergeten,want man,wat deden mijn boobs dan zeer zeg. Ik hoefde maar te bukken en het melk liep eruit....als we ergens heen gingen wat ook maar langer dan 3 uur was,moest mijn apparaat mee want anders stond ik op knappen!! Nou,niet meer vergeten he,zet anders je telefoon wekker??
Bah,zoute thee:x.. Ik vergeet vaak koffie te zetten,beloof vriendlief dan dat ik koffie ga maken,zet de senseo aan om vervolgens iets anders te gaan doen...daarna ga ik lekker op de bank zetten,en na een half uur vraagt vriendlief of de bonen ondertussen al geplukt zijn(met een grote grijns)...oh ja,kan er ook weleens vergeten een kopje onder te zetten,ik heb iets met de senseo
Ik heb op mijn werk ook maanden een alarm op mijn telefoon gezet. Anders vergat ik het ook. Moest wel kolven want mijn productie ging meteen dippen (na een uur bijna al....overdreven maar de bv was hier echt knokken). Een alarmpje zetten dus Wat ik vergeet...100x langs iets lopen en het niet meenemen he! Tanken!! (altijd met geknepen billen naar de pomp). Etc. etc.
ik heb het probleem niet wat jij hebt, maar ik was altijd al erg verstrooid, maar sinds ik zwanger geweest ben en bevallen is het echt zo erg!! Ik zou op een gesloten afdeling (dementie) niet opvallen.