Waarom???

Discussie in 'De lounge' gestart door Napoleon, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Oei, moest meteen denken aan een keer dat ik met de kleine bij de chiropractor was. De mevrouw wees me erop dat ik een nogal hefitge lekvlekop m'n jurk had. Niet overdreven was ie zeker 50 bij 20 cm... Maar, heel netjes goede antilekdingen in m'n bh zitten, bij m'n tepels was het nog helemaal droog... Haha

Nou, en als antwoord op je hamvraag, ik vergeet hoe dingen heten. Echt heel erg, ik kan op de gemakkelijkste benamingen niet komen, tot grote ergernis van manlief...

2. Dana

Dana Niet meer actief

whahahahaha!! :D

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Dat ken ik ja,schiet meteen helemaal in de stress als het laatste streepje begint te knipperen,meestal zie ik dat pas als die al even knippert,en oooooooh,wat een opluchting als je dan eindelijk die slang erin houdt en je auto weer fijn en veilig vol is!!

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Haha kopje vergeten eronder te zetten heb ik ook regelmatig. Gelukkig past er precies een bakje koffie in dat lekbakje :D. Nieuwe koffiepad vergeet ik ook nog wel eens, smaakt niet lekker kan ik je vertellen.
    Ik vergeet ook regelmatig mijn koffie op te drinken. Dat is alleen als ik moet werken, dan ben ik zo druk bezig met vanalles (brood smeren, wat ik ook nog wel eens vergeet mee te nemen, katten eten geven, opmaken) dat mijn koffie op het aanrecht blijft staan en ik zo de deur uitvlieg.

Boodschappen doen: Ik vergeet altijd hetgene waarvoor ik naar de supermarkt ga. Kan wel een lijstje maken maar die vergeet ik dan weer mee te nemen.

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik vergeet heeeeeeeeel vaak de lege flessen in te leveren die ik meeneem naar de winkel, althans ik kom er dan bij de kassa achter en heb dan geen zin meer om weer uit de rij te stappen.

Deel Deze Pagina