Waarom.........

Discussie in 'De lounge' gestart door baby2011, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

Herkenbaar hoor! Daarom heb ik na een maand of 6 besloten alle (goedbedoelde)adviezen en commentaar links te laten liggen. Bevalt me prima...

2. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Volgens mij is het meer een grapje als mensen dat zeggen...

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik snap net dat ze dat zoiezo zo extreem vinden is toch heel normaal met 13 maanden lopen? (okay misschien nog niet zo stevig altijd) maar hier allebei al lopend voor de tijd hoor, is ook gewoon volgens ontwikkelingslijn dus zo niets "extreems" aan ofzo en wat je zegt het is toch gewoon leuk zo'n ontwikkeling, zeker als je een lekker vrolijk kindje hebt! Niets mis mee!

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ook al vind je het niet leuk om te horen, er zit best een kern van waarheid in hoor :D. Als zo'n kleintje al kanten op loopt (meestal precies waar ze niet naartoe moeten) is het weleens onhandig. Zeker als je snel iets wil doen. Daarom gaat mijn zoontje in de wagen bij boodschappen ed. Hij mag lekker los lopen als ik daar de tijd voor heb. En dat is heel vaak! Dus ja, meestal heb je dan je handen vol, maar das niks erg :p. Dus dat mensen dat zeggen, dat snap ik wel ;)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Hier ook een kindje wat veel leuker werd toen ze eenmaal liep
    Ja ze loopt soms wel eens weg in de winkel of als we met de fiets weg gaan en ze moet even wachten.
    Maar dat zijn maar kleine momenten de meeste momenten komt het beter uit.
    Ze kan nu overal zelf naar toe dus ze komt dingen zelf brengen enz. Ik vond het dus een stuk makkelijker worden toen ze liep en vond die opmerkingen ook nergens op slaan hoor.
    Ze was stouter toen ze nog niet liep omdat dingen toen nog gevaarlijker waren voor dr.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ach, mensen hebben gewoon een apart gevoel voor humor. Zij vinden dat blijkbaar een leuke opmerking.

Zelf vond ik het trouwens niet zo'n feest toen onze dochter ging lopen. Ze was pas 9 maanden oud, en liep vele malen beter dan dat ze kon luisteren :D Daar kon je dus echt de hele tijd achteraan. En in combinatie met een 2 jaar oudere broer, die nog wel eens spullen liet liggen die erg ongeschikt waren voor haar, of die nog wel eens een deur liet openstaan, was het erg intensief.
    Maar is ook allemaal goed gekomen. Voor dochterlief was het in elk geval een enorme opluchting dat ze kon lopen, zij was ook zo'n gefrustreerd kippetje dat ze iets wilde wat nog niet kon.

7. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hier sinds maandag echt een beetje aan het lopen en ik vind het heerljik. meneer was namelijk ook ontiegelijk gefrustreeerd en ik vind het een verademing!!!!

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmm ja, je kan er je handen aardig vol aan hebben, maar om dan "sterkte ermee" erbij te zeggen... Zoals je zelf ook al zegt, dat je je handen er vol aan kan hebben, klopt heus wel, maar dat is helemaal niet erg, dus ik hoef dan echt geen sterkte toegewenst te krijgen. Ik red me prima hoor ;)

Mijn oudste liep ook al vroeg, met 10 maanden. Kreeg toen ook steeds zulke opmerkingen en dan ook op zo'n toon van "nou, die staat ook nog heel wat te wachten", negatieve toon dus zeg maar, terwijl ze echt zo'n lief en makkelijk meisje was/is. Ja, ze was vroeg met lopen (en praten, en waar niet mee), maar heb werkelijk nog nooit het idee gehad dat ik m'n handen vol had aan d'r, laat staan dat ik het (soms) vervelend vond/vind. En het is heus niet zo dat de oudste nou altijd zo goed luistert, nooit een andere kant op is gegaan ofzo, dus in die zin heb ik heus wel eens mijn handen vol aan d'r gehad, alleen dus nooit als zodanig ervaren. (M'n jongste daarentegen, daar heb ik écht m'n handen wel vol aan :p )

Deel Deze Pagina