Net bij de gyneacoloog geweest. Er was geen vruchtje te zien. De gyn. zei dat dat kon betekenen dat ik nog geen 8 weken zwanger zou zijn, maar 4 weken of zou, omdat het zakje zo klein was. Toen ik zei dat dat niet kon omdat ik met ovutesten precies mijn vruchtbare dag had bepaald, zei hij dat ik er van uit moet gaan dat het een vroege miskraam is geweest. Volgende week moet ik terugkomen, maar ik weet dus eigenlijk al dat het foute boel is. We waren net zo aan het idee gewend dat we papa en mama zouden worden... Wat doet dit pijn zeg. Marie
lieverd heel veel sterkte!Ik weet wat je doormaakt,al had mijn lichaam al aangegeven dat het niet goed zat door middel van bloedverlies! meis sterkte dikke knuffel
Dit is geen leuk nieuws, nee... Kan me voorstellen dat je je erg kl*te voelt nu. Dat slechte nieuws is al 1 ding, maar nu moet je dus ook nog afwachten tot je MK door gaat zetten, dat is al helemaal geen pretje. Heel veel sterkte en neem er de tijd voor om het verdriet een beetje te verwerken.