waarom?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kikkert, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vraag 1:

waarom toch een zeer licht positief streepje bij een test van matcare en tot gewoon ongi geworden? ik begrijp er niks meer van. ik heb 4 testen gedaan alle 4 van matcare 1 negatieve test en 3 testen met een vaag pos. streepje. heeft iemand ervaring met de matcare testen?

vraag 2:

ik heb op het moment een zeer pijnlijke menstruatie en pijnstillers helpen niet wie heeft nog een tip?

2. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik weet niet wat voor een pijnstillers je gebruikt heb.
    Bij mij hielpen de orale pijnstillers ook niet. Ik nam altijd zetpillen 1000mg paracetamol, dat ging bij mij altijd redelijk goed. Ik kon de orale pillen ook niet binnen houden, was altijd misselijk van de pijn en moest dan ook altijd kotsen.

Sterkte, verder zou ik het niet goed weten wat je nog mee kan doen.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik gebruik diclofenac 50mg normaal helpen die goed maar deze keer helpen ze voor geen meter

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    kikkert, neem die diclofenac gewoon (max 3 per dag) en slik er paracetamol bij (max 4 keer 1000 mg) die twee samen versterken elkaars werking.

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt meid. ik ga het eens proberen want pijn is op jeuk na het ergste wat er is....tenminste lichaamelijke

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik heb ook wel is gehoort dat ibuprofen erg goed werkt

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    meid ik heb die nieuwe van aleve toen gebruikt toen ik z`n onwijze menstruatie had,,
    hielp goed :)
    kan je gewoon kopen bij de drogist
    sterkte meid knufff lin

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt lindy voor je reactie. liefs kikekrt

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    passen jullie aub wel op met diclofenac, ibuprofen en alecve? Grotere kans op maagbloedingen. Met mate gebruiken en kan niet met een hoop andere medicijnen samen gebruikt worden!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bendankt voor de reactie, maar ik gebruik diclofinac alleen maar als het echt nodig is samen met een paracetamol. liefs kikkert

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik heb nu de hele week al hoofdpijn, maar heb nog eigelijk helemaal niks nodig gehad,
    normaal als ik een paardagen hoofdpijn heb krijg ik migraine,, maar nog geen last van gelukkig,,
    komt denk door de hormonen bij mij dat ik z`n last van me hoofd heb,,

kikkert hoop dat je je snel beter gaat voelen meid Knuffel,, van lin,,
    en eens is het ook jou maand ;) .. geloof me..
    ik had ook niet gedacht dat het dezemaand raak zou zijn ,, ben ergewoon niet zo mee bezig geweest deze maand :)..
    succes meid,

Hele dikke knuffel van lin

12. hoi
    ik heb ook altijd erg veel last van de ongi. ik heb naproxen voorgeschreven gekregen en dit werkt super!
    groetjes marieke

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hier even een tip!
    Diclofenac moet je niet gebruiken als je zwanger bent of zwanger wilt worden.
    Het kan schadelijk zijn voor de baby.
    Melt het anders even aan je arts of apotheker zorda je zwanger bent of wil worden.
    misschien hebben ze een ander middel dat je dan wel veilig kan gebruiken.

Groetjes

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt voor de tip mama1984! en lindy bedankt voor je lief berichtje!

de pijn is iets minder heb een warme kruik op de buik liggen.

liefs

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier even een antwoord op je andere vraag,

die lichte posi testen, heb je voor je nod getest?
    Het kan namelijk zijn dat er dan bij de innesteling iets niet goed is gegaan, daarom is het echt het beste om na je nod te testen meid.

Enne nog even over de menstruatie pijnen ik gebruik sinds kort Aleve speciaal voor menstruatiepijnen en bij mijn werkt het perfect, je kan ze bij de kruidvat of dogist kopen ;)

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dat geldt ook voor naproxen. staat in de bijsluiter dat je het ook niet mag gebruiken als je zwanger wilt worden!

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Bij mij werkten die matcare testen prima. De lijn was 5 dagen later ook duidelijker geworden. Na mn miskraam een dikke week later weer getest en netjes negatief. Staan ook bekend als heel betrouwbaar voor zover ik gehoord heb.

18. hjm

hjm Lid

9 apr 2007
    51
    0
    0
    Hoi,

Ik heb van mijn huisarts te horen gekregen dat je inderdaad niets van ibuprofen of dat soort pijnstillers mag gebruiken als je zwanger wilt worden. Deze zijn schadelijk voor de foetus. Dus het beste is niet te strakke kleding op je pijnlijke buik en 's ochtends lekker warm douchen en 's avonds ook lekker warm douchen of een heerlijk warm bad!

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt voor je antwoord hjm.

20. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Weet iemand een pijnstiller die je wel mag gebruiken als je zwanger wilt worden? Helemaal niks is natuurlijk altijd beter, maar ik heb soms hele erge hoofdpijnen!

Deel Deze Pagina