Waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Het is heel ernstig want ik heb zelf gewoon slangen en die pak ik zonder problemen uit hun terrarium, maar zie ik een spin dan ben ik weg! Hahaha
    Doodsbenauwd voor spinnen, wespen, eigenlijk alles wat kruipt en kriebelt haha

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik krijg ook de kriebels van insecten.
    Het is niet zo dat ik loop te gillen, maar bij een spin pak ik toch echt de stofzuiger wel even (en daarna wat kattengrind opzuigen zodat ie echt dood is) en andere beestjes moeten ook zsm weg zijn.
    Ook vogels vind ik niks.
    Sinds ik kids heb probeer ik heel rustig te blijven als ik een eng beest zie omdat ik niet wil dus hun bang worden.

3. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Spinnen vind ik niet fijn... Maar voor de rest maakt mij het echt niet uit...

4. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik niet, vind spinnen doodeng. Tenminste die grote vooral dikke. Zou ze zelf niet zo mzar oppakken. En wat is er mis mee dat ik zo bang ervoor ben?

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dit exemplaar vonden we van 't zomer in de tuin:....

Mooi niet dat ik die met blote handen oppak, brrrrr

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Insecten doen me niks, de meest grote spinnen die ik tegenkom pak ik gewoon beet en zet ik buiten. Wespen vind ik gewoon irritant. Die hoef ik echt niet mijn beurt, maar bang ben ik er zeker niet voor.

Maar.......ik ben echt panisch voor muizen! Mijn vriendinnen snappen niks van mij. Niet bang voor insecten, maar wel voor kleine lieven muizen. Zo raar kan het lopen:)

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik ben super stoer met spinnen. Vind het mooie beesten
    (zet daarentegen een muis in mijn buurt en ik barst in tranen uit van angst haha)

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik haaaaat insecten. Dood of levend. Dood durf ik ze ook echt niet op te ruimen. Iehhhh! Ik sla nog geen vlieg dood, ik vind het zo goor. Erg he?

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Muizen zijn schattig! Ik heb er een keer 1 gevangen in de v&d, lieffff!

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik vind ze niet eng maar raak ze ook niet aan. En om eerlijk te zijn zet ik ze niet buiten weer neer. Het model is er al snel vanaf (schaam)

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben 2 keer gestoken door een wesp terwijl ik helemaal stil zat. Ik sla wespen dus van me af, want ben inmiddels allergisch. Ik doe niet hysterisch overigens ;).

Ik ben verder niet bang voor spinnen of insecten. Hier lopen regelmatig spinnen binnen, ik laat ze gewoon lopen, ga echt niet op zoek. Als ze stil blijven zitten pak ik ze met een glas, ben bang dat ze anders uit mijn handen glippen. Durf een spin eel met blote handen op te pakken. Hier vaak trouwens kleine sprinkhanen binnen, heel apart en ik vind het echt grappige beesten!

Waar ik echt van gruwel: dode insecten en spinnen, vooral spinnen..brrrrr! Die durf ik nauwelijks op te zuigen, ieuw!!!

Deel Deze Pagina