Hallo, Kan iemand mij wellicht even helpen? Ik ben opzoek naar biologische thee van Sano ( nummer 14) met spoed! Online word ik er helaas niet wijzer van, waar ik deze kan vinden/ kopen/bestellen.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Bij voorbaat DANK
Haha.. Voor de bv. Loopt aardig terug. Voordat het geheel stopt.." Bedankt Else, kon het idd niet vinden via google. Ik zal even kijken bij bewustwinkelen, bedankt voor de tip!
Verkoopt de ekoplaza dit soort theeen niet? En misschien dat zij anders goed werkende alternatieve hebben. Anders tuinen misschien?
Er zijn nog meer theeën voor borstvoeding. weleda heeft er geloof ik ook een. En anders kun je altijd nog anijs, venkel of havermout proberen Hoe oud is je kindje eigenlijk?
Ze is 2 maanden jong! Is het om een speciale reden uit het assortiment gehaald? Ik zal morgen naar de apotheek, hopelijk kunnen ze mij daar verder helpen.
Bij mij hielp het eten van cashewnoten een beetje. Pas trouwens op met borstvoedingsthee als je schildklierproblemen hebt, fenegriek is in dat geval niet goed.