Wie heeft dit wel eens gedaan? Doet dat zeer? heb ik namelijk gehoord. We hebben volgende maand een personeelsfeest, en je kunt kiezen bowlen of paintball, de leukste collega's gaan paintballen, maar heb eigenlijk geen zin in blauwe plekken.
ik heb het zelf nooit gedaan,maar het schijnt toch niet helemaal pijnloos te zijn. je voelt de verf wel aankomen, en ja blauwe plekken horen daar ook bij! het lijkt me wel erg gaaf om te doen! joyce
blauwe plekken horen er zeker bij. Pijn doen ook maar dat is maar even (in iedergeval bij mij). Het is wel echt gaaf om te doen.
dat is echt zooo gaaf om te doen!Beetje op de buik tijgeren en andere bekruipen,en ze daarna vol raken!echt heel erg leuk om te doen,van dichtbij kan je er wel blauwe plekken aan over houden ja,kan best ff pijn doen maar dat weegt echt niet op tegen het plezier!
Ja ik heb het ook eens gedaan. Het was echt supergaaf, maar eenmaal thuis zat ik onder de baluwe plekken op mijn bovenbeen. Liefs
Ik heb 't één keer in m'n leven gedaan en doe 't echt nooooooit meer. M'n man mag 't van mij niet eens gaan doen (heb ik daarna gezegd, weet niet wat ik zou zeggen wanneer 't echt 't geval zou zijn). Ik vond 't echt zo verschrikkelijk eng en zo'n watje ben ik helemaal niet. Wij hadden gelukkig helmen op, maar die beschermen je niet helemaal. Ik kreeg 't benauwd met die helm op en 't pak aan, had blauwe plekken, anderen zelfs tot bloedens toe. Ik kreeg ook echt zo'n 'oorlogsgevoel' er bij. Nee, laat mij maar lekker lasergamen, veel leuker!