Vanmorgen op 10 DPO toch gezwicht te testen. Al voor de derde avond op rij een misselijkheid die ik alleen van mijn vorige zwangerschap ken en nog wat andere vage klachten. Binnen een minuut stond er een vaag streepje dat al snel wat duidelijker werd. Foto is ongeveer een uur na testen genomen. Wat denken jullie? Ik ben nu 10 DPO.
Dank jullie wel! Nog best onwerkelijk! Vorige zwangerschap pas een week na NOD positief getest. Ga zondag nog een test doen en als die mooi is opgelopen ga ik het echt geloven 😊
Goedemorgen, hier een hopelijk snel aanstaande papa. mijn vriendin heeft dinsdagavond een eerste Predictor Early 6 dagen test gedaan, na een kleine 5 minuten kwam er een licht streepje. Gister (woensdag) om 18.00 nog een keer dezelfde test gedaan en wederom na 5 minuten een streepje erbij maar wel wat duidelijker al dan de dag ervoor. In de avond om 22.30 een Clearblue test Digital gedaan ( geen early ) en die gaf dan weer niet zwanger aan. Nu heb ik, hoe stom ook, op internet zitten lezen en zag ik dat Predictor al bij 12,5 hcg positief test en de Clearblue pas bij 25 hcg, klopt dat echt? De testen van Predictor gaven aan dat je de uitslag kon bewaren, daarom gisteravond bijgevoegde foto gemaakt, wat denken jullie? alvast bedankt voor het meedenken/reageren Gr, WM
TS: Ik zie zeker een streepje spannend! Wat betreft de aanstaande vader Ik zie de streepjes duidelijk, maar misschien kan je beter een eigen topic openen? Zo kunnen de dames hier op jou reageren.