wie o wie is hiermee bekend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hummer, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummer

hummer Lid

1 nov 2007
    29
    0
    0
    hallo meiden,

vandaag zit ik op dag 118 en nog steeds niet ongesteld. ben al ongeveer 50 dagen aan het temperaturen maar zie steeds geen verschil van 36.4 tot 36.7 schommelt het.
    maak me wel een beetje zorgen.
    ga hiervoor wel naar de ha over 1 1/2 week.
    toch mijn vraag aan jullie of iemand hiermee te maken heeft gehad. wat zou het kunne zijn?

hoor het graag

liefs hummer :cry:

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    phoehee! 118 dagen? Da's een ruk! Aangezien je temp niet echt omhoog is gegaan zou het kunnen dat je geen eisprong hebt. Misschien PCO (Google of gebruik hier de zoekmachine). Maar als het je eerste cyclus na de pil is, kan het ook nog gewoon wel een poos duren. In elk geval veeel succes bij de ha!

118 dagen...pfff..ik vond mijn cyclus van 50 al zo lang...Ik leef in elk geval met je mee!

Liefs Tezzz

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik had een half jaar geen bloeding, totda de gyn me tabletten voor schreef, anders had ik nu nog zitten wachten denk ik! Blijk PCo te hebben, geen eisprong, dus geen bloedingen!
    Goed dat je naar de dokter gaat!
    succes met alles!

4. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Mijn eerste cyclus was ook 120 dagen, hopelijk komt het snel bij je!
    SUCCES!

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Bij mij komt eigenlijk ook meteen PCO op.
    Ik zou toch maar even de huisarts bellen, wellicht kan hij je doorsturen zodat ze iniedergeval een echo kunnen maken.

Succes.

Elvira

6. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik dacht ook PCO tehebben, maar ik menstrueerde eerst veelste veel en toen duurde het 71 dagen. Bij is het mijn schildklier die niet goed werkt.

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hoi Hummer,

Ben je al lang gestopt met de pil of nog maar net? En hoe was je cycli voordat je met de pil begon? Snap dat je je een beetje zorgen maakt. Denk dat een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kan.
    Succes!

8. hummer

hummer Lid

1 nov 2007
    29
    0
    0
    hoi krisstel,

ben nu vanaf eind maart gestopt met de pil.
    ben eerst twee keer om de 43 dagen ongesteld geweest. daarna een cyclus van 30 dagen en nu deze.

wat houdt pco in en is het goed te behandelen?

groetjes

Deel Deze Pagina