pets op dr bibs

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    tandjes poetsen krijsen gillen schoppen heen en weer met haar hoofdschudden vrijwel onmogenlijk;)
    toen poepluier verschonen trappen met haar benen en tegen mij aan en krijsen als een kind wat zwaar mishandeld word ondertussen zat ik onder de poep(ik wil schijt zeggen:D)
    en toen werd ik ff boos en pets op haar billen:$

ik wil duidelijk maken dat ik niet voor slaan ben hoor!
    voel me meteen superschuldig.

pffff moest t ff kwijt

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik heb dat 1x gehad, ook op de commode; Iris was ook niet te hanteren, aantal x gewaarschuwd, toen trapte ze me ook nog in m'n buik en daar schrok ik van (ben zwanger), dus gaf d'r een tik(je) op d'r luier; t ging niet hard en ze heeft er vast niets van gevoeld maar ik schrok er zelf zo van dat zij ook moest huilen.
    Ben erg tegen slaan / een tik geven en vond t heeel erg dat t was gebeurd...maar ach...wij zijn ook maar mensen....

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    bij mij was de tik tegen haar blote kontje aan.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Snap dat je je knap schuldig voelt maar kan je reactie wel begrijpen hoor.. Ik ben net als jou absoluut tegen slaan hoor, maar dit kan natuurlijk een keer gebeuren..

Mijn moeder heeft mijn neefje eens een tikje over zijn vingers gegeven nadat hij totaal niet wilde luisteren.. Oom was helemaal over de zeik maar mn tante reageerde heel 'normaal' "Had hij maar moeten luisteren".. (Hij wilde constant in het keukenkastje met schoonmaakmiddelen zitten.. En aangezien hij daar eens in de 3 maanden een uurtje komt gaat mn moeder echt niet de hele keuken herinrichten..

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    denk ook niet dat ze er een trauma aan over zal houden hoor!

hebben net heerlijk geknuft samen.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    op zulke momenten is het handig als er een partner in de buurt is... Wel eens vaker hoor, dat ik zei: En NU moet je het overnemen! En ook andersom. Rot momenten zijn dat...

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    tja en die was nu net op cursus.

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ach ja.. Shit happens he? :D

9. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Wat vervelend dat je je niet kon beheersen toen het je even teveel werd. Voortaan even tot tien tellen? Misschien in de badkamer verschonen zodat je meteen je handen kunt wassen?

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach gos.. wat vervelend maar ze zal het echt wel overleven hoor!! Niet te druk maken en een les leren: proberen afstand te nemen bij dit soort dingen. Ik ben helemaal niet allergisch voor een pets op de billen maar het mag eigenlijk niet gebeuren uit machteloosheid...

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    volgens mij overkomt bijna elke ouder dit wel eens.. ik ben ook tegen slaan maar toen Jesse een keer met zijn handen bij het stopcontact zat was mijn eerste reactie een pets op zijn vingers. Ik schrok ook wel dat ik dat deed maar hij gaf geen kick.. keek me echt aan van euh ja en nu? Maar voelde me wel schuldig..
    joh kan gebeuren kind zal er geen trauma van krijgen hoor. Ik heb vroeger ook wel eens een pets onder mijn billen gehad

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    weet niet hoe jouw badkamer eruit ziet maar moet ik haar in de wasbak verschonen dan?

en ik was al bij 40;)met tellen

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ben ook zeker niet voor een pets, maar zoals je al schreef: wij zijn ook maar mensen en uit machteloosheid kán het gebeuren. Daarna stevig knuffelen en ze zal er echt geen trauma aan overhouden.

14. adi

adi Niet meer actief

Dit kan ik me heel goed voorstellen! Ik had het laatst met mijn zoontje, ik was hem aan het verschonen en hij boorde zijn nagels in zijn eigen balletjes en piemel. Ik schrok veel te veel denk ik (was zo bang dat ie zich 'daar' open zou krabben) en inderdaad, pets op zijn vingers. Voelde me ook heel erg schuldig.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier is het twee weken geleden ook gebeurd. Voelde me achteraf ook mega schuldig. Maar was het op dat moment zo zat om tig keer per dag die strijd te hebben met luiers verschonen, 2 voeten in mijn buik te krijgen ect.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Kan gebeuren hoor. Hier gister ook, op de vingers weleens waar. Ze schopte de kat keihard en voordat ik erbij was trok ze hem aan zijn staart de hele kamer door. Tja, toen was mijn geduldsgrens gepasseerd. Was de eerste keer en schrok me rot, maar zij was absoluut niet onder de indruk

17. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien zijwaarts verschonen?

TS, goed dat je je schuldig voelt, zodra je dat niet zou hebben dan is er iets mis.
    En voordat de laatste druppel de emmer zal doen overlopen gewoon even omdraaien en tot rust komen ook al ligt je kind bloot op de commode vol met poep, je kind gewoon even op de grond zetten en na het bedaren weer een frisse start om te verschonen (en schoonmaken hihi)

18. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Het is vaak harder schrikken voor mama dan voor kind :D Die zijn het na 3 minuten alweer vergeten.

Mijn moeder heeft mij ooit uit bad getrokken aan mijn arm en me op mijn natte blote billen een pets gegeven met haar vlakke hand. Als je goed kijkt zie je 't volgens mij nog steeds, hahahaha! Mijn moeder natuurlijk helemaal geschrokken & van slag; ik reageerde nauwelijks ;) Stond binnen no-time alweer in mijn slaapkamertje, bloot en wel, met mijn poppenhuis te spelen.

Het is gebeurd; nu proberen in alle rust te bedenken wat je in de toekomst eventueel anders zou kunnen doen (ALS dat uberhaupt kan!) om zo'n situatie op te lossen. Ik vraag me dat nu al vaak af, want ongetwijfeld gaat er een moment komen dat ik ook in de verleiding ga komen met onze kleine draak - hoe kun je dat voorkomen...? Nog geen idee. Mocht ik iets bedenken, dan laat ik het weten ;)

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
    Ik had het zlef van het zomer met onze hond (was ton zwanger), die heb ik ook een flinke pets gegeven omdat ie zo ontzettend vervelend was en tegen mij aan het grommen was. Ik was daarna helemaal overstuur van mijn eigen daad... ;)

Met onze kleine meid heb ik het niet gehad, maar kan me voorstellen dat er zo'n moment kan komen als ze wat ouder is en constant aan het testen en uitproberen is. Liever niet natuurlijk., ik ben ook zeker tegen slaan van kinderen!
    Maar een tikje heb ik vroeger ook wel eens gehad en heb er niks aan overgehouden! ;)
    En jullie hebben het daarna goed gemaakt met een knuf, vergeten en vergeven! :)

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik heb het ook wel is gehad hoor
    midden in de nacht wou mevrouw niet meer slapen
    en wilde haar bedje uit
    krijsen krijsen omdat ze zo driftig was
    ik ben toen met haar naar beneden gegaan
    en daar ging ze vrolijk verder met driftig zijn
    ik was het zo zat en gaf haar toen een pets tegen der billen
    heb daarna de hele nacht wakker gelegen met schuld gevoel :(:(
    ben namelijk ook erg tegen slaan (mijn ouders sloegen vroeger mij namelijk wel als ik weer niet luisterde of als ik iets had gedaan wat niet mocht ) en heb toen gezegd dat ik mijn kids nooit zal slaan
    en toch heb ik het dus gedaan
    hier zeg ik meestal ook tegen manlief van je MOET het nu overnemen
    en dan weet hij hoe laat het is
    (heb ook echt geen geduld :$)

Deel Deze Pagina