tips gevraagd huwelijksreis

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tuttie, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    mijn vriend en ik gaan in oktober trouwen en willen de week erop (in de herfstvakantie) op huwelijksreis.
    hebben jullie nog tips voor een leuk (luxe) hotel of een leuke bestemmig waar het nog lekker weer is in oktober waardoor je nog lekker op het strand kan liggen en kan relaxen?

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Thailand! Prachtige stranden, heerlijk eten, lieve mensen, veel bezienswaardigheden en het is goedkoop!

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik zelf ben niet getrouwd, maar mensen die ik ken die op huwlijksreis zijn geweest waren goed te spreken over:

- Thailand
    - De Maladiven ( schrijf je t zo in t NL?)
    - De Nederlandse Antillen
    - Turkije (geen idee of t in okt nog warm is )

Succes ! :)

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

isla margarita (venezuela) echt zoo heerlijk, zijn wij ook geweest op huwelijksreis,

je kunt goedkoop met dolfijnen zwemmen, ( 45 euro voor een uur ofzo)

leuke kleine stadjes, leuke restaurantjes, tour over het eiland is super,
    een boottrip is ook echt super, dan ga je naar de meest mooie stranden, echt zo super.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn 5 jaar geleden van half-eind september naar Curacao geweest! Super!

6. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
  7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij zijn in Bali geweest echt helemaal super:)

Thailand, Mexico of Curacao lijkt me ook mooi.

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    volgens mij zitten er bij de genoemde bestemmingen waar het dan nog goed weer is ook gebieden met orkaanseizoen in oktbober (weet ik niet zeker)

turkije vind ik geweldig maar daar is het dan niet meer zo'n lekker weer (mijn mening)

wij gaan in oktber naar egypte en daar is het dan nog heerlijk! zijn er in 2008 ook geweest en supervakantie gehad.
    overdag 30 graden dik en 's avonds koelt het er snel af (en snel donker om 18.00 uur) maar dat vind ik juist wel lekker. dan is het nog wel lekker hoor! maar een stuk minder warm dan overdag)

9. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Bedankt dames voor jullie ideeën. Nu hebben we maar een weekje dus ik weet niet of we wel zo ver weg moeten gaan. Nadat het klinkt allemaal wel erg goed!

10. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    In oktober nog lekker weer... Dan kom je al snel in Egypte uit (dan kan ik de plaats El Gouna echt aanraden!! Heerlijk klein dorpje/plaatsje waar geen plaatselijke bevolking woont. Je wordt daar absoluut niet lastiggevallen. Wij zaten in the Tree Corners Rihana Resort - super hotel - all in. Wij duiken dus hebben om de dag gedoken en weer een dagje zonnen aan het water... Verder is daar weinig te doen)

Of de canarische Eilanden... autotje huren, strand.... wel mooi weer meestal.

Als je niet zo vast zit op mooi weer dan heb ik nog wel een aanrader voor je.....
    Schotland!! Heerlijk genieten van de natuur! Auto huren en van Bed en Breakfast naar Bed en Breakfast reizen! Echt zo leuk, en wat een mooi land. Als je daar open voor staat zou ik ook zeker een bezoek met overnachting op het eiland Skye plannen! Wat mooi is het daar! En natuurlijk naar LochNess, en alle heerlijke schotse plaatsjes bezoeken. S'avond BenB zoeken en heerlijk uit eten en nog ff gezellig kletsen in de pub.
    Ik heb van Schotland echt genoten, ondanks het weer (hoort er ook wel een beetje bij daar als het regent ;) ...)

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Mexico!
    Occidental Grand Xcaret, All Inclusive Riviera Maya, Mexico All Inclusive Resort
    hier zijn we geweest, echt super, we willen graag een keer terug, en dan dus met de kids.
    Maar voor een week zou ik het niet doen, het is zo'n 10 uur vliegen en dat is tever voor een week. Canarische eilanden is wel een beter plan dan, nog goed weer en niet zo ver.

Wij zijn naar een 5 sterren resort in griekenland geweest (chersonissos), maar die zou ik eigenlijk geen 5 sterren geven achteraf...

Alvast een fijne trouwerij! hopelijk wordt het een superdag!

12. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Thailand oktober? zit je in het regenseizoen, niet leuk voor huwelijksreis.
    Isla Margarita? daar gaan geen vluchten meer heen, te gevaarlijk land geworden.

Oktober zou ik gaan voor de canarische eilanden of Egypte.

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
  14. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    bedankt meiden voor jullie antwoorden!
    de kogel is door de kerk, wij gaan naar Fuertaventura 8 dgn all inclusive.

Deel Deze Pagina