boxkleed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pol, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pol

    pol Actief lid

    25 sep 2006
    270
    0
    0
    Ik vind die boxkleed van girafje of knuf en co wel erg leuk, maar vraag me af dit wel lekker ligt voor zo'n kleintje.
    Die groene omlijsting is eigenlijk een wat dikke ribbel zeg maar.

    [​IMG]

    En is een licht kleurige boxkleed wel handig met zo'n kleintje of wordt het heel snel vies?
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nou uhhh t wordt wel heel snel vies, vooral als ze wat ouder worden...
    Maar dat krijg je bij een donker boxkleed evengoed, als ze een mondje melk teruggegeven hebben zal het in de was moeten.
    Ik had daarom een hydrofiele doek onder iman's hoofd liggen!

    Die ribbel maakt niet uit hoor, ze blijven liggen waar je ze legt, en als ze kunnen bewegen, gaan ze wel anders liggen als het pijn doet ;)
     
  3. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    dan maar een extra wasje draaien toch?

    Althans zo zat ik ook dubio en heb gewoon een lichte gekocht!

    Trouwens op een donker boxkleed is spuug eerder te zien dan op een licht boxkleed :)
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Maar geloof me; op ALLEBEI ruikt het even vies :)
     
  5. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    :)
     
  6. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    licht of donker maakt wat betreft zichtbaarheid niet uit voor vlekken, Zou wel even kijken of de stof makkelijk te wassen is.
     
  7. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb nu een stuk of 6 boxkleeden ze werden zo snel vies :) enzo kon ik meteen wisselen wat ook handig is die je met een doek kunt afvegen maar is meer voor wat later.
     
  8. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Als je kindje nog klein is leg je het gewoon op een hydrofielluier in de box. Scheelt enorm.
    In het begin blijft je baby nog liggen waar je hem/haar neer hebt gelegd. Dus dan heeft het geen last van die ribbel. Later ook niet echt want dan kunnen ze zelf gaan verliggen.
    Gewoon kopen als je het wil.
     
  9. kcrientje

    kcrientje Lid

    19 dec 2006
    23
    0
    0
    Ik heb ook het boxkleed van knuf&ko, en van die ribbel heeft Lucas nooit last gehad (voor zover ik weet ;) )
    Ik heb ook een donkere kleur boxkleed, maar daar zie je meer op dan op die van knuf&ko! Ik leg er voor de zekerheid altijd nog wel even een hydrofiel onder en hij is makkelijk uit te wassen. En hij is natuurlijk super leuk :D
     

Deel Deze Pagina