kraambed

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Nannaf, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

    Nannaf Fanatiek lid

    6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Ik heb een vraagje over het kraambed.
    Ik wil graag thuisbevallen en zit er nu (al ;) ) mee of ons bed wel op de klossen past en of onze slaapkamer niet te klein is. ik bedoel er moeten een paar mensen in bij de bevalling en er moeten spulletjes klaar staan.

    Heb er al over gedacht om in een eenpersoonsbed te bevallen en die dan op de babykamer te zetten, daar is meer ruimte. Maar mag je dan na de bevalling weer naar je eigen bed? en moet dat bed dan ook op klossen voor de kraamverzorgster?
     
  2. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je bed moet wel op klossen, zodat ze als ze jou verzorgen en controleren er goed bij kunnen.
    Wij hebben ook een kleine slaapkamer, en dait wou perfect.Misschien kun je wat ruimte winnen door hem in de hoek tegen een muur aan te zetten? Zorg wel dat je aan de buiten kant ligt, is handiger voor als je naar de wc moet.
     
  3. tammy77

    tammy77 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik ga nu ook in een eenpersoonsbed bevallen.deze zet ik op klossen voor de bevalling en de controle's.wij hebben een waterbed,dus ik moet wel op een ander bed bevallen,omdat deze niet op klossen kan.ook voor de controle's is het makkelijk om je bed op klossen te hebben staan.je kan altijd ff met de vk en de kz overleggen of ze de controle's op je gewone bed kunnen doen zonder klossen.
     

Deel Deze Pagina