Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd naar waar jullie je op verheugen als je niet meer zwanger bent/geen borstvoeding meer geeft. Dingen die je voorlopig dus moet laten staan. Ik zelf verheug me erg op danwel een frozen margarita en/of een caipirinha.
Dat is een heerlijke leverworst! En als ik na de bevalling geen borstvoeding meer geef is dat uien en knoflook en sterke kruiden.
Een bruin pistoletje filét americain met uitjes, op een gezellig verwarmd (uitgerekend in januari haha) terras en een lekker rood wijntje bij het avondeten!
Om heel eerlijk te zijn: niks. Ik mis eigenlijk niet echt iets. In de zomer een koud biertje zou lekker zijn, maar met borstvoeding nog maar even geen alcohol. Maar ik mis het niet echt.
Ik verheug me op een broodje filet en en lekker alcoholisch drankje, (1drankje kan trouwens best als je direkt na het voeden het drinkt en dan is het bij de volgende voeding weer uit je voeding) en ik verheug me op weer flink sporten en sexy spijkerbroeken aan enzo
McDonalds Ik krijg daar nu behoorlijke hoofdpijn van dus heb ik dit al bijna 5 maanden niet meer gehad...Niet dat ik verslaafd was of zo. Maar zo nu en dan een burgertje vind ik wel lekker.
Ja, ik weet dat het mag...maar ik krijg er echt stevige hoofdpijn van. En waarom? Geen idee. Als ik een paar frietjes op heb of een hap van een hamburger kan ik er van op aan dat ik diezelfde nacht wakker zal worden met een hoofdpijn waar je niet vrolijk van wordt. Ik had dat in het begin nog niet in de gaten maar uiteindelijk begon ik een verband te zien en inderdaad...sinds ik het niet meer eet heb ik nergens last van...Geldt ook voor de andere snackbars...
Zegt mijn moeder ook nog: Tja, en met een beetje pech blijft dat zelfs na de bevalling zo... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! I want my McChicken! Hahaha!
gewoon weer genieten van lekker eten, schaamteloos een reep chocola naar binnen werken, hmmmmm...melkchocola lekker laten smelten op de tong, of met zijn tweeen een groot bak italiaans ijs oplepelen. Een grote belgische frites met veel mayo. tja, ben aldoor misselijk, eten staat mij nu alleen maar tegen, eet nauwelijks iets, mis het wel, alleen de geuren al, kan ik niet verdragen. echt heel ongezellig voor iedereen om mij heen, aangezien we wel echte bougondiers zijn.
Nou ik zou het eigenlijk niet weten... Ik dronk voor de zwangerschap maar heel zelden alcohol, dus dat mis ik niet... Rood vlees vind ik gewoon vies, dus dat mis ik al helemaal niet... Mmmh... ik zou het even niet weten hoor! Qua eet en drinkgedrag ben ik niks veranderd sinds de zwangerschap! Behalve dan dat ik toch wat gezonder ben gaan eten!