hahaha.. nou ik eet wel een paar keer per maand Mac. Verder verheug ik me niet ergens op. Ja een lekker koud biertje, maar als ik echt heel heel heel erg dorst heb. Dan trek ik er toch 1 open en neem een paar slokken hoor.. Verder... nee geen behoeftes.
idd heupspijkerbroeken die pas ik nu al bijna niet meer en een heerlijk pistoletje filet american mmmmmm.
Idd, lekker weer nieuwe kleding kopen, mooie spijkerbroeken enzo... en natuurlijk slanker worden dan voor de zwangerschap
Gewoon weer lekker kunnen rennen en springen, begin het bejaardentempo een beetje zat te worden Ongegeneerd weer heel veel kunnen eten want nu vliegen zelfs met heel verantwoord eten de kilo's eraan. Na de bevalling krijg ik een grote schaal met sushi, =P~ oh, wat mis ik dat zeg! En dan na al dat rennen en eten lekker op de buik slapen, mmm.
ik verheug me op het idee dat ik niet meer hoef te denken ``mag ik dit wel eten-drinken`´ maar natuurlijk een lekker toastje filet american e een lekker koud biertje of een glas bessen lijkt me ook wel lekker. eigenlijk hoort hier ook een sigaretje bij te staan. maar dat mis ik nou dus echt niet.. hopen dat dat zo blijft
Ik verheug me erop om niet meer te hoeven letten op wat je neemt. Niet meer elk groente- of fruitdingetje goed wassen, bij kaasjes checken of er rauwe melk in verwerkt is, vlees door moeten snijden om te kijken of het helemaal gaar is, niet dat toostje met gerookte zalm eten... Maar ik heb het er erg graag voor over hoor! En als het straks weer kan, ga ik ook lekker veel medium biefstukjes van de haas eten met rode wijn erbij. En net als wat anderen al schreven, carpaccio en filet, maar ook osseworst mis ik heel erg! En gewoon een avondje kansloos bezopen worden Maar dat zal er voorlopig echt niet inzitten. (en dat geeft niet)
Ah dat laatste heb ik ook wel zin in... ff een avondje lekker op stap met veel wijntjes en stiekum een (of twee ) sigaretjes erbij
Oh ik zie nu dat mrklb1 ook al schreef over het niet meer na hoeven denken of je iets wel of niet mag. (great minds think alike ) En een sigaret, dat mis ik af en toe wel hoor.
nou oke. om heel eerlijk te zijn is de geur van een net aangestoken sigaret nog steeds lekker. maar of ik daar echt behoefte aan heb? ik hoop dat ik het vol hou na de bevalling.