Hier zijn het vooral driftbuien als mevrouw iets "zelluf" wil doen. ze kan heel veel alleen, maar soms moet ik ff een beginnetje maken(zoals met een rits van haar laarsje die niet erg soepel op gaat). Of het lukt niet met spelen(vaak is ze dan moe), vliegen de blokken door de kamer of de treinrails word gemollesteerd. ze is 3, en zit midden in de puberteit, ik vind het echt zo vervelend soms. Maar als ze dan een periode heeft dat het wel allemaal lekker gaat, dan ben ik zo trots dat ze al zoveel alleen kan!
Mijn jongste is al ruim 3 maar ineens weer overal driftig om. Gisteren omdat hij wilde dat de kerstman kwam en wel NU. Vanochtend wilde hij geen kleding aan, niet tanden poetsen, wilde zijn jas niet aandoen. Daarna weer gedoe over wie de voordeur open mocht doen toen we naar buiten gingen. Daarna wilde hij de gordel niet aan, toen toch wel maar dan zelluf doen.
Hier nog een echte dreumes (ruim anderhalf), maar ze zit sinds een paar weken al goed in de driftbuien Eerlijk gezegd lach ik me meestal rot erom of ik ga foto's maken 🙈 De laatste driftbui ging eigenlijk nergens over, schiet lekker op dus
Geweldig topic! Hier mocht dochter gisteren de scheermesjes van papa niet hebben, en ook niet met haar handen in de pot met gel roeren. Ze gaat vaak op de grond liggen, er gewoon overheen stappen dan is het zo over haha.
Haha ik maak ook af en toe foto's, leuk voor dr plakboek haha Toen ze 1,5 was en ze had een driftbui en ik ging een foto maken ging ze weer lachen voor de foto. Dag driftbui
Haha blijft leuk dit ! Soms weet je inderdaad niet eens waarom ze zo'n attack hebben ... Vanmiddag was onze oudste zeeeeeeer ontstemd omdat ze niet met haar broodjes mocht gooien !
Ze mocht haar knuffel niet mee naar beneden. (Regel is dat knuffels in bed blijven) Geloof dat ze 40 minuten over de zeik is geweest.
40 minuten 😱🤔. Record hier is bijna een half uur ... en dat vond ik al heul lang 😳. Kleine doorbijtertjes zijn het.
Laatste: hij wou niet naar huis want bij oma en opa was het leuker. Dus hij wou echt geen jas aan. Smeet zich op de grond telkens we hem aan wilden doen. Dan heb ik hem maar zonder jas in de auto gezet. En dan ineens moest de jas aan, net toen hij helemaal vast zat. Mooi niet dus. Het is maar 2 minuutjes rijden dus zo erg was het niet. Woensdagmiddag erge driftbui omdat hij de kaarsjes zelf niet mocht aansteken. Beginnen huilen en krijsen en wou slaan dus op straf in de gang. Daar zo erg krijsen en huilen dat heel zijn trui vol snot en speeksel en tranen hing. Na een uur was hij eindelijk genoeg gekalmeerd. Hij is erg koppig en kan het erg lang volhouden. Gelukkig komen die grote buien niet vaak voor maar als ze er zijn, oh boy! Verder wel dagelijks een meningsverschil over iets wat hij wil of juist niet wil doen. Dus kortom: het is nooit goed Gelukkig zijn deze fases van voorbijgaande aard! En hoe meer moe hij is, hoe erger. Gelukkig meer goeie en leuke, lieve momenten dan driftbuien.
Hij had nog zijn schoenen aan en gingen naar buiten. Meneer zag daar zijn regenlaarzen staan...en wilde die graag aan. Pff wat een drama zeg
Dat doen wij ook Ik heb al best een redelijk collectie met gekke plekken waar ze op de grond ligt Hier was de laatste gister aan het eind van de dag; ze moest in het winkelwagentje zitten en mocht niet zelf (de hele winkel door, terwijl ze tegen iedereen opbotst en alles uit de schappen trekt omdat dat 'mooi' is, en uiteraard geen enkele keer de goede kant op) lopen.
Omdat papa als eerste de woonkamer binnen liep. (Kerstvoorbereidingen en schoolfeest eisen hun tol I guess)
Telt een kkeuterdriftbui ook mee? Ze mocht van mij geen chocolademelk meer, maar ze had dorst zei ze. Dus ik geef haar een bekertje water.. Boos dat ze werd! Bekertje water gooide ze op de vloer en nu zit ze boos op haar kamer te schreeuwen en met knuffels te gooien.
😂😂 wat grappig dat veel andere ouders ook foto's maken van de driftbuien 🙈 Gisteren had ze een leuke: speen blijft hier in bed en in de auto, was mevrouw het absoluut niet mee eens 🙈
Hier van de week omdat ik even de was op moest hangen. "Nee mama wil niet de was ophangen" (daar had ze dan wel gelijk in haha) ze werd echt heel boos.