Waarover praten met schoonouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 14 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Voorheen had ik altijd wel een gesprek met mijn schoonouders. Koetjes en kalfjes, het nieuws, de Kids, familie...

Maar nu.. twee weken terug waren ze op visite. Vandaag gingen we spontaan uit eten, maar de gespreksstof is op (ofzoiets). Ik krijg een beetje het idee dat alles geïrriteerd aangehoord wordt. Waardoor ik niet eens zin meer heb een gesprek aan te knopen. Van hun kant komt niks en als wij iets vertellen is er geen of amper respons. Vandaag dus lekker met mijn kids zitten praten en mn schoonouders.. aten eigenlijk alleen, zwijgend.

Apart toch?

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Inderdaad apart, misschien zit ze iets dwars? Je kan het ze vragen waarom ze zo stil waren. Zo weet je meteen waar je aan toe bent.

3. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Als dit normaal niet zo is, denk ik dat het meer aan hun ligt als aan jou. misschien maken ze zich ergens druk over of zijn ze simpelweg moe of ligt er teveel hooi op hun bordje. soms is het zo.. een gesprek voer je niet alleen en de ene keer loopt een gesprek makkelijker als de andere keer.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Vragen wat er is... misschien hadden ze wel bonje met elkaar en waren ze een beetje chaggerijnig? Als je het niet vraagt blijf je speculeren.

Manque en Marbloempje vinden dit leuk.
  5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mee eens.

Terug van weg geweest trouwens? ;)

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wanneer dit een keertje voorkomt kan het natuurlijk dat ze ruzie met elkaar hadden of chagrijnig waren.
    Ik was laatst op visite bij mijn opa en oma en mijn opa had pijn aan zijn knie en mijn oma was heel erg moe, ze waren stik chagrijnig en waren kort van stof.
    Zou ze vragen of er iets is.

7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ja haha miste jullie allemaal te veel!
    Leuk om te zien dat ik ook gemist ben! :)

Betsy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina