Net bij de post een heel leuk pakje....een chocoladetelegram om ons te feliciteren met onze tweede zwangerschap . Maarrrr....er staat nergens een afzender en ik wil degene die het gestuurd heeft graag bedanken want vind het hartstikke origineel en leuk en lekker . Heb op de envelopn gekeken, boven/onderkant doosje, zelfs op het karton waar de chocola op ligt....niks. Iemand ervaring mee? Of wordt de afzender gewoon echt niet genoemd?
Geen idee, maar wel superlief zeg, om zoiets te sturen! Eigenlijk zonde om te op het eten hè . Ik neem aan dat het wel van iemand is die vrij dicht bij jullie staat, dus ik zou gewoon eens navraag doen. Enne, gefeliciteerd met jullie zwangerschap .
Alweer? Linda dank je wel! Ga inderdaad maar even bij mijn moeder enzo navragen of zij een idee heeft....hoop wel dat ik er nog achter kom!
allereerst gefeliciteerd. ik kreeg met mijn verjaardag een choco telegram van me zus, man en kinderen maar daar zat gewoon een blaadje bij met hun naam erop. Van welk bedrijf komt de chocotelegram vandaan je zou hu kunne bellen en vragen of de afzender vergeten is zijn naam erbij te schrijven. Of dat hij/zij gewoon anoniem wil blijven. Ik zou het bedrijf even bellen.
of gewoon op hyves/facebook/weetikveel zetten 'wie oh wie heeft ons die overheeeeerlijke chocoladetelegram gestuurd' Wel origineel zeg, leuk! En natuurlijk gefeliciteerd!
gewoon ff op je facebook of hyves bedanken en aangeven dat er geen afzender op stond... Er gaat zich vast iemand melden dan
Ja, ik kan inderdaad nog wel even het bedrijf bellen (was yoursurprise). Misschien zijn ze het blaadje vergeten. Dit lijkt me nou typisch iets wat je niet anoniem verstuurt . En ik wilde het inderdaad ook al op Hyves gaan zetten. Bedankt voor jullie felicitaties!
Ik ben erachter heb gebeld, heb hem gekregen van een ex-collegaatje/vriendinnetje die nu in Nieuw-Zeeland woont heeft ze zeker via haar moeder geregeld. Superlief. Ga haar meteen een mailtje sturen.
Wat superleuk idd!! Heb zoiets wel s verstuurd voor vaderdag enzo maar goed idee, lekker toepasselijk bij een zwangerschap eigenlijk..