Waarschijnlijk aankomende miskraam, kan iemand met mij mee rekenen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Star87, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoi meiden.

Ik ga jullie even om raad vragen en of jullie zouden kunnen mee rekenen. Ik ben zelf op t moment zo verdrietig en leeg van binnen. Voelt als een zwarte dag dit.

Even in t kort; 2 x uitslag vriend zaadonderzoek wat slecht was. Doorverwezen voor icsi. Maar wonder boven wonder ( of zijn zaad was 2 x op een verkeerd moment getest) heb ik 9 februari positief getest. Zo blij als we waren, zo zwart is t vandaag.

Gister na gemeenschap begon ik licht te bloeden. Contactbloeding kon het zijn en maakte me niet heel druk maar zat me niet lekker. Vanmorgen toch maar de vk gebeld en ik kon langskomen. Net daarvoor verloor ik al een beetje helderrood bloed.

Ik zou vandaag uitgaande van mijn menstruatie 6+2 of 6+3 zijn. Laatste ms was 8 januari en eisprong is meestal dag 14 of 15 vd cyclus, dus 21 of 22 januari.
    9 feb was mijn test vd action al goed donker.
    11 feb cb wekenindicator 2-3 weken.

Vanmorgen tijdens de echo zag ze een wit stipje, maar de grootte was als een embryo van 5 weken. Aangezien er ook bloed bij kwam kijken aan het inwendig apparaatje zei ze dat ik me mkest voorbereiden op een aankomende miskraam. Ze vroeg of ik zeker wist of ik al 6 weken ben, maar altijd was mijn eisprong netjes rond de 14 of 15e dag van de 28 dagen cyclus. Ik kan me niet voorstellen dat het deze ronde ineens een week later was. Plus dan had ik toch nog geen knaltest gehad 9 februari? Ik was toen 4 dagen overtijd.

Kunnen jullie met me mee denken?
    Ik ga van het ergste uit en dat onze kleine baby het niet heeft gered. Ben er kapot van. Zo blij als we waren, zo onwerkelijk. Zo vreselijk is het nu.
    Moet het even afwachten en volgende week weer terugkomen.

Alvast bedankt.

Liefs

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik zou het even nakijken hoor en niet te snel panikeren. Kan je niet om een bloedtest gaan en over 2-3 dagen nog eens?

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Dit kan nog steeds twee kanten op gaan.
    Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat je een miskraam krijgt, maar je moet er wel rekening mee houden.
    Met een metingsfoutje van enkele mm kan je er met dit termijn al een paar dagen tot een hele week naast zitten.
    En ook een bloeding na gemeenschap is zeker niet ongewoon.
    Heel veel sterkte de komende week, de tijd kan zo langzaam gaan als je moet wachten!
    Hopelijk heb je volgende week een goede echo met een mooi kloppend hartje, dat zou dan ongeveer te zien moeten zijn als je eigen termijn klopt. En als je later een eitje hebt gehad, wat soms ook zomaar kan gebeuren, dan kan het zijn dat je nog een extra weekje moet wachten, maar dan zal het frummeltje in ieder geval groter zijn.

4. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik had een regelmatige cyclus maar opeens bleef m'n menstruatie uit en had ik een cyclus van 59 dagen ipv 26. Later bleek dat mn eisprong gewoon veel later was. Ik bleek bij de echo namelijk 4 weken zwanger. Het kan dus dat je eisprong later was ondanks dat t normaal altijd op dezelfde dagen was.
    Wat het bloed betreft heb ik geen ervaring. Maar ik hoop voor je dat je je gedachten ergens anders op kunt richten, want het is ook niet fijn voor het kindje als je je zo rot voelt. Ookal begrijp ik dat wel en is het heel lastig.
    Ik wens je in ieder geval sterkte!

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Het kan twee kanten op en een late eisprong kan altijd. Dat je dan snel knal test kan, misschien snelle aanmaak hcg! Ik hoop voor jullie dat de kleine een sterke plakkerd is!

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dank jullie wel voor de reacties tot nu toe.
    Ik zou voor een bloed test weg kunnen gaan maar ik wacht het gewoon maar af. Volgende week mag ik zowiezo weer terug komen.

Een paar mm verschil zou zeker een weekje kunnen schelen, maar deze bloeding die ik nu zojuist weer had zit me niet lekker. Helderrood weer, neem aan dat een contactbloeding niet erger word maar juist minder.

Een week later mn ei sluit ik niet uit maar dan zou ik op 9 feb tijdens mijn positieve test 11 dpo zijn ipv 4 dagen overtijd, en ik denk niet dat een action test die zelfs meer hcg nodig heeft dan al zou knallen. Rn de clerablue op 13 dpo al 2-3 aangeeft ipv 1-2.

Ik hoop zo dat jullie gelijk hebben, maar ben er onwijs bang voor.

7. Shei

Shei Lid

1 sep 2013
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Clearblue geeft het aantal weken na conceptie aan, dus zonder de eerste twee weken er gratis bij! Wat het ook is, probeer neutraal te blijven.. ook voor je kindje! Kijk een lachfilm of doe iets leuks!

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik weet dat cb aant weken na conceptie aangeeft, maar dan klopt dat naar mijn idee nog niet. Het is afwachten. Bedankt voor jullie steun.
    Liefs

9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Oef, wat spannend en zenuwslopend zeg! Ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten helaas :(
    Och meid ik hoop zó dat het toch allemaal goed gaat! Ik duim voor je. Succes !!

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier met acht en 10 weken forse bloedingen gehad. Het bloed stroomde langs m'n benen. Toch een klein mannetje hier rond stappen. Enne ik wist ook 100% zeker wanneer de kleine was verwekt dmv ovulatietesten. Toch 6 dagen teruggezet qua termijn...

Ik hoop het beste voor jullie en jullie kleine wondertje!

11. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Ik heb met 10 weken ook flinke bloedingen gehad, spontaan. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Ik heb mijn eerste echo gehad toen ik 5.3 (dit is nu de termijn als ik terug reken) weken zwanger was (i.v.m. wisselende cyclus). Toen zeiden ze: je bent 6 weken zwanger. Een week later moest ik voor de intake en toen was ik "alweer" 6 weken zwanger, gelukkig wel met een kloppend hartje. Ze kunnen er in het begin dus heel snel naast zitten met meten. Het vruchtje is nog zo klein.

Ik duim voor je dat je volgende week ook een mooi kloppend hartje hebt zodat je ook van je zwangerschap kan genieten.

Bloedingen zijn heel erg eng maar kunnen ook niks betekenen. Zo lang je geen buikkrampen hebt, zou ik hoop houden.

Deel Deze Pagina