waarschijnlijk begonnen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jalea, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Denk toch dat dit HET is... Ik hoop voor je dat die kleine nog draait.. En dat het niet al te zwaar voor je word... :(
    Sterkte en succes ! Zet 'm op hè...

Dikke -X-

2. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hai..

en is de kleine er al ben zo nieuwschierig :D

hier is het ook wat aan het rommelen
    telkens hardebuik,last van de boven benen en rug
    ben benieuwt waneer het hier doorzet
    moet nog officeel 10 dagen

we wachten af :D
    liefs Maria

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    het is weer super onregelmatig. wel inmiddels ook wat bloed bij het slijmverlies, dus het lijkt wel steeds wat verder te vorderen.
    tis nu al wat uren rustig maar viel net ffies 20 minuutjes op de bank in slaap, en word dan direct met weeen wakker. dus zometeen lekker naar bed en dan hopelijk nog ff bijslapen en wie weet vanacht...?

4. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik hoop het echt voor je, succes

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meid ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar dit had echt exact mijn verhaal kunnen zijn...Uiteindelijk ben ik pas bij 42 weken precies bevallen...
    2x slijmprop verloren, 2.5 week onregelmatige weeen, uiteindelijk op dinsdags regelmatige rug weeen,wegens uitputting richting zkh, waar Marit vrijdags pas geboren is... :(

Maar wellicht zet het bij jouw wel door hoor!
    ik duim voor je!

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou hier dan een troostje. Ik heb helemaal geen regelmatige weeen gehad met mn bevalling.

Ik hoop echt dat het even flink doorzet!

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    er komt steeds meer en meer slijm vrij met vers bloed maarja doorzetten ho maar... :evil:
    ik hoop dat ik na al dit voorwerk beloond word met een hele vlotte bevalling ;)

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jee meis, je loopt er nu wel lang mee zeg, hoop echt dat je vandaag/vannacht je kindje in je armen hebt!
    En dat het een vlotte bevalling wordt, want dat heb je nu wel verdient zeg..
    sterkte

9. NewMama

NewMama Lid

1 mei 2008
    87
    0
    0
    succes he! Hopelijk zet het nu door!

10. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wakker worden met onwijze rugweeen zo ongeveer zonder pauze, 1,5uur lang en dan... NIKS.... :(

11. meisje2000

meisje2000 Actief lid

18 mrt 2007
    199
    0
    0
    glastuinbouw
    friesland
    Goh ik hoop echt voor je dat het snel door gaat zetten want anders ben je kapot voor het echte werk begint.
    Kunnen ze je niet doorverwijzen naar het ziekenhuis om daar een beetje tot rust te komen zodat je je krachten kan sparen voor de bevalling zelf?
    Dit gaat al bijna een week zo en ik dnek niet dat je hier zlef echt beter van word.

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    'k heb maandag weer een controle gepland, als ie dr dan nog niet is ga ik zeker eens vragen naar inleiden dit is zooo vermoeiend :( maar natuurlijk hoop ik dat het eerder doorzet, al begin ik me zo langzamerhand af te vragen of 'ie dr ooit spontaan uit gaat komen :)
    m'n vorige bevalling begon met gebroken vliezen en 27 uur later had ik onze zoon in armen. dit is wel weer heeeel anders

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meid had verwacht dat je je uk inmiddels wel in je handen zou hebben. Gewoon bellen en gewoon aangeven dat je het niet meer trekt hoor!

Succes!

14. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik ben niet zo razend enthousiast over inleiden, aangezien je nogal eens hoort dat het zo belachelijk snel kan gaan. maar maandag is -op dit moment- wel aardig mijn grens geloof ik.
    hoop stiekem dat al dit voorwerk toch wel beetje bij beetje wat meer ontsluiting oplevert. tis vooral zo verwarrend, had vanochtend bijna het ziekenhuis gebeld, maar ben nu wel blij dat ik toch nog weer afgewacht heb, want aangezien het nu weer relatief rustig is... dan zit ik liever thuis dan daar!

15. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Tjonge jonge meid

dit duurt idd lang zo hoop ook voor je dat het snel doorzet dit is ook niet leuk zo
    kan de verloskundige/gynaecoloog niet kijken of je mischien al iets ontsluiting hebt?

liefs Maria

16. meisje2000

meisje2000 Actief lid

18 mrt 2007
    199
    0
    0
    glastuinbouw
    friesland
    Ik zou inderdaad ook even bellen om te vragen of ze kunnen kijken of je al ontsluiting hebt en zo ja of het meer dan twee is zodat ze dan misschien je vliezen kunnen breken.
    Dit gaat echt te koste van je gezondheid(in de zin van je raakt zo overmoeid en straks kun jehet niet meer) en volgens mij is dit zo lang achereen ook niet goed voor de baby.

Ik had anderhalve dag hier ontzettend last van en de verloskundige was kwaad op mij dat ik niet eerder had gebeld.
    Ik had twee bijna drie cm ontsluiting en zij heeft toen bij mij de vliezen gebroken omdat ik dus ook al heel lang niet meer sliep.
    Je kan het altijd vragen dan weet je of ze je kunnen helpen want dit is ook niet leuk natuurlijk..
    Veel sterkte toegewenst de komende dagen in ieder geval.

17. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hmmm jullie brengen me wel op een goed idee, ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat ze vanaf een bepaald aantal cm's je vliezen kunnen breken! de vk kon het de vorige keer niet doen omdat het toen pas 1cm was, en ze vertelde dat als je te vroeg de vliezen 'kunstmatig' breekt, de bevalling enorm lang kan gaan duren, langer dan wanneer ze spontaan breken.
    maar wie weet zitten we allang op meer cm's! (wishfull thinking ;))
    thnx voor de tip! (stom dat ik daar zelf dan weer niet op kom... ik denk dan, zolang de weeen niet goed doorzetten heb ik niks in 't ziekenhuis te zoeken. maar dat is natuurlijk helemaal niet altijd het geval!)

18. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Bij sommige mensen zetten de weeen ook pas goed door als de vliezen gebroken zijn dus wie weet!

19. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje meid !

Echt spannend...
    En vooral rot, als je denkt dat het begint en het ebt elke keer weer weg...

Ik hoop dat je volgende berichtje mag zijn, dat je je kindje in je armen hebt !

Dikke -X-

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hoe is het nu?

Deel Deze Pagina