Hoi allen, We hebben al 11 weken geleden de 20 weken echo gehad en daar is het geslacht van ons kindje gezecht. Eenmaal thuis hebben we het eigenlijk helemaal niet eens gezien op de echo. Nu zoveel weken later slaat de twijfel steeds harder toe. Nu hoop ik dat jullie je mening kunnen geven en dat het overeenkomt met wat er verteld is haha. Owja de echo is vooraanzicht benen buik hoofd. Alvast bedankt. Groetjes Sanne
Sorry maar zie het echt niet! Ofwel? Dan zou ik zeggen een jongetje dat er iets tussen de beentjes hangt (als ik inzoom denk ik dat te zien)
Ik zie het echt helemaal niet! De echo is ten eerste vrij donker (zeker in dat gebied) en met 20 weken heb je vaak toch echt een pottyshot nodig om het geslacht goed duidelijk te kunnen zien. Ik zou toch echt ff een pretecho (geslachtbepaling) laten maken, mocht je nu je uitzet al kleurbepalend hebt gedaan. Just in case
nou gelukkig maar dat jullie het niet kunnen zien op deze foto dan hoef ik me ook niet meer gek te turen of het toch niet wat anders is dan gezegt. heel erg bedankt voor het mee kijken