geslachtsbepalingd 3d

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door belgischemama, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    vandaag 3d echo gehad voor het geslacht, kleine had de beentjes wat opgetrokken waardoor het moeilijker was, 3d was zij aanzicht, en ze is dan overgeschakeld op 2d voor en onder zicht. en 3x zei ze een meisje, we hebben zelf ook 3 streepjes gezien, zij ook dus,maar toch wou ze niet met 100% bevestigen. wat is de kans dat het toch het andere geslacht is? ik heb al van beide geslachten een kindje en bij de jongen was het op deze periode al duidelijk te zien, ik ben bijna 19 weken.

2. Seth

Seth Niet meer actief

Ze willen nooit met 100% bevestigen, want er is altijd een (kleine) kans dat ze het verkeerd zien....

hier hebben ze het altijd goed gezien.... al eerder... en idd altijd met 2d... nooit met 3d.... ligt vaak ook aan de ligging...

3. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    zij zag het ook zei ze en ik en mijn man zagen dat ook, maar ik denk kan het mss ook niet iets anders geweest zijn met streepjes hehe

4. Seth

Seth Niet meer actief

hahaha helaas kan ik je die zekerheid ook niet geven....

ik ken van beiden verhalen dat ze het fout hadden...
    meisje dat jongen was... en jongen dat meisje was....

krijg je binnenkort nog een echo?

ik laat altijd met 17/18 weken een pretecho doen... en bij de 20 weken echo, vraag ik nogmaals om het geslacht en doe ik net of ik van niets weet...
    Alleen om even te checken of zij hetzelfde zeggen.. zonder ze te beinvloeden...

5. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik had nu een 3d geslachtsbepaling, ja over 3 weken nog is een echo

Deel Deze Pagina