Jeetje meis, wat ontzettend naar nou..... Ik leef met je mee hoor, en denk aan je de komende weken.... Sterkte
Ik heb afgelopen zomer precies het zelfde gehad, ik dacht dat ik 11 weken was maar na veel (en heel lang zoeken) konden ze alleen een vruchtje vinden van ongeveer 1 mm groot. Dat hield in dat het een vruchtje was van ongeveer 4 weken oud. In mijn geval zou ik me dus 7 weken moeten hebben verteld. Ook ik moest 2 weken wachten, dit is voor het geval het vruchtje toch nog groeit, na een week heb ik toch nog een spontane miskraam gekregen. Ik heb me meteen na de echo ziekgemeld en verteld wat er aan de hand was. op die manier had ik alle tijd voor mijzelf en kon ik brullen wanneer ik wilde. Ik kan je alleen maar sterkte wensen. Groetjes
he wat vervelend meis en dan nog 2 weken moeten wachten in deze onzekerheid ik wens jullie heel veel sterkte
STerkte meid in het wachten in die onzekere weken ! HOop dat alles toch positief voor je uitdraait en als je ons nodig hebt om te praten, zijn we er om te luisteren !
Hoi Loesje, wat ellendig zeg... Heel veel sterkte de komende weken, en als je tegen ons aan wilt praten doe dat dan vooral. Groetjes, Wendy
Hallo Loesje, Ik wil je veel sterkte wensen. En ik hoop dat ze het verkeerd gezien hebben. Pff ik krijg 1 mei een echo en ben dan 7 weken en 5 dagen.. En ben ook zo bang voor zulk nieuws. Afwachten dus.
Bedankt voor je reactie bij mij (Vickytxt). Het lijkt inderdaad op elkaar en ook in dezelfde tijd ongeveer. Het is inderdaad een k... tijd. Het klinkt heeeeeeeeeeeeeel raar maar het sterkt me een klein beetje dat er iemand in dezelfde situatie zit als ik, al is het dan een hele nare situatie. Ik wens je ook alle kracht toe om het door te komen. Liefs Vicky
ik heb dit ook gehad en later bleek dat als ik het terug rekende ik waarschijnlijk getest heb net na de bevruchting.waarschijnlijk heb je dan een HCG piek gehad die waargenomen kan worden met de test. ik moest ook 2 weken later terugkomen en toen bleek dat er idd een embryonale pool inzat op dat moment maar geen hartactie..weer een week later was er wel degenlijk hartactie.ik was op dat moment 3 weken minder ver dan zou moeten.....dus als je kijkt is dat precies de bevruchting geweest..heel bizar. bij mij is het helaas geeïndigd in een mk maar dat hoeft niet.........ik wens je veel sterkte.. doeg
Hoi Loesje Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad Ze zei dat je pas na de 6 a 7 weken pas echt iets kan zien dat je voorheen alleen maar een zwarte vlek ziet. Ze stelde me gerust en zei dat ik over 4 weken opnieuw een echo krijg en dan kan ze ons meer laten zien. Zei zei dat het heel normaal was na wat navraag zei iedereen hetzelfde dat het eenmaal is bij zo;n vroege echo. Zelf ben ik ook wel een beetje ongrust maar hopelijk zien we snel iemand op de site dat zei het ook had en alles goed kwam. Ik zal voor je duimen. Veel liefs Fleur
Hoi Loesje Ik zat nog op internet te zoeken en daar staat bij heel veel site's vermeld dat je pas na de 6e week echt wat kan zien daarvoor zie je alleen maar het vruchtzakje. Veel liefs Fleur