Ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld gaat worden. Krampen en en lage rugpijn dit is overdag op de achtergrond aanwezig maar s' nachts na het plassen is het erger. Vanacht weer ik moest nodig plassen en gelijk daarna die rot krampen. Ik ben net naar de dokter geweest om mijn urine te testen maar die was schoon. Ook is de baby al helemaal ingedaald, zijn dit dan misschien toch voorweeen? Maar hoezo is dit s' nachts na het plassen (veel) erger dan overdag iemand een idee?
Ik had met mijn vorige zwangerschap ook de voorweeen s'nachts..overdag helemaal niet. Klinkt wel als voorweeen zoals je het omschrijft.Dat je er na het plassen 'pas' last van krijgt kan ik alleen niet verklaren.
Die krampen na het plassen kunnen je banden zijn. Dit had ik bij de 1e ook, vanaf dat hij ingedaald lag. Je blaas wordt 's nachts veel voller en drukt dan tegen de baarmoeder. Als je de blaas geleegd hebt, zakt je baarmoeder weer wat, wat die pijn veroorzaakt aan de banden.
Ik had dit ook veel s nachts. Alleen zakte het bij mij juist af als ik even uit bed ging en ging plassen. Ik nam hiervoor voor het slapen 2 paracetamol, ging een stuk beter. Later kreeg ik het overdag ook, douchen hielp dan. Toen het overdag kwam braken mijn vliezen binnen een week...
Ik heb t ook! Vooral snachts.. ook tijdens het plassen mischien omdat er dan wat meer druk op de onderkant staat. Vandaag had ik het ook overdag kwam en ging het een poosje.. maar helaas weer afgezakt! Ik hou het erop dat het voorweeen zijn. Hoop dat wat samaa zegt voor mij ook telt☺ Dat zodra het overdag ook komt het snel gaat allemaal. Maar eigenlijk zegt het niks... helaas.
Om antwoord te geven op je vraag trouwens, ik denk omdat je rustig ontspannen ligt te slapen en dan ineens weer in beweging komt en er druk op je onderkant komt met het plassen. ik heb hetzelfde en als ik altijd weer rustig lig zakt het weer een beetje☺
Ik heb het ook! Ook overdags.. Ben nu 38 weken.. Ik zit ook bij elke kraampje te denken of het nou niet echte weeen zijn haha maar is het zo dat het dan wel een deze dagen kan gaan gebeuren of kan t nog wel 3 of 4 weken duren?
Ja klopt inderdaad na een tijdje trekt het weer weg om vervolgens weer terug te komen na een uur want dan moet ik weer heel nodig naar de wc. Ben erg benieuwd wanneer het doorzet!
Volgends mij kan het alle kanten op. Kan binnen een paar dagen beginnen maar je kan ook nog doorlopen tot 42 weken.. Ik vind het echt vervelens omdat ik er telkens mee bezig ben van zou het dan nu beginnen??? En steeds is het dan een teleurstelling
Ook ik herken het. Volle blaas, legen, hop krampen. En laatste 2 nachten ook veel erger met omdraaien. Ik zeg laat maar komen!
Jaa omdraaien is echt pijnlijk he! Fijn dat ik niet de enige ben.. Maar zo duren die 3 weken (mischien wel 5) nog heeeel lang...
Hier ook voor het plassen vooral, kan dan bijna niet lopen (en moet ook nog de trap af) en dat ongeveer elke 2 uur.. En heb het gevoel dat ik daardoor na die tijd krampen hou, dus dan slaap ik ook nog moeilijk weer in ook.. En inderdaad het omdraaien, voel mij net zo'n walrus, die in stapjes omdraait..