waarschijnlijk een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elasMIEKje, 22 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elasMIEKje

    elasMIEKje Actief lid

    14 feb 2006
    152
    0
    0
    Ik heb vorige week al e.e.a op het forum geschreven onder het kopje eerste symptonen. Daarin vertelde ik dat ik waarschijnlijk wel zwanger zou kunnen zijn i.v.m. symptonen maar een negatieve test(en) had. Nu heb ik van het weekend een hevige bloeding gehad wat natuurlijk ook gewoon een menstruatie zou kunnen zijn maar alles wijst op een miskraam, dit gezien de symptonen die mijn lichaam zeer duidelijk vertoonde en dat er verschillende mensen onafhandlijk van elkaar en die niet wisten dat ik gestopt ben met de pil aan mij vragen of ik in verwachting ben! Dit zijn mensen die mij errug goed kennen, en zij hebben dus ook een belangrijke verandering in mij gezien.

    Mij vraag is nu, die bloeding die ik heb gehad, is dat nu dan ook de eerste dag van mijn cyclus (ook als het een miskraam was) of moet ik afwachten tot de volgende menstruatie om te kunnen tellen?

    groetjes,
    een verdrietige Miek!
     
  2. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Heel veel sterkte met alles.
    Is er nog hoop?
     
  3. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik zou langs de ha of vk gaan om het allemaal even te laten checken
     
  4. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He hoi,

    Ik zou het voor de zekerheid even laten checken want als het een miskraam is kan het wel tot 8 weken duren voordat je weer ongesteld word. Hoeft niet maar het kan wel.
    En ik denk dat het voor je gevoel ook wel prettig is dat je het weet.
    Heb je wat zekerheid.

    Leef met je, liefs tiets
     
  5. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Als er een vruchtje in je baarmoeder geeft gezeten, moet er toch op een zwangerschapstest een positieve uitslag komen.
    Je lichaam veranderd dan wel, dan had je denk ik toch echt wel een positieve zwangerschapstest moeten hebben!

    Maar goed, dit kan een hersenspinsel van mij wezen.. maar dat dacht ik zo..
    Kan het niet wat anders zijn geweest, als mensen zien dat je veranders zijn, moet je lichaam toch ook veranderen, dit moet aan te tonen zijn met zo'n test..

    Groetjes
    Kalush
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd als je test zijn die positief want het zwangerschap hormoon is aanwezig in je lijf dus meet hij dat
    teminste dat had ik bij alle 3 ook al kreeg in me miskramen met 6 weken al

    suk-6 debbie
     
  7. elasMIEKje

    elasMIEKje Actief lid

    14 feb 2006
    152
    0
    0
    Ben net bij de HA geweest, het hele verhaal verteld en zij zegt dat het gezien de negatieve testen onmogelijk is dat ik zwanger ben geweest. Zij legde ook uit dat bij het langer uitblijven van de menstruatie de symptonen sterk lijken op de zwangerschapssymptonen. Volgens haar moet ik dag 1 van de bloeding iderdaad rekenen als dag 1 van mijn cyclus, dit had ik al gedaan dus...... Ook moest ik van haar starten met foliumzuur omdat het ongeveer 2 maanden voordat je werkelijk zwanger zou willen worden gestart moet worden.

    Het waren een paar roerige weekjes hier en hebben er weer een hoop van geleerd.

    groetjes,
    Miek
     

Deel Deze Pagina