Hoi allemaal! Ik heb rond zaterdag mijn eisprong gehad. Afgelopen zondagavond hebben mijn man en ik 'geklust'. Nu had ik vandaag redelijk veel afscheiding, en ging vanmiddag naar de wc en had toen een dik klonterig stuk afscheiding. Wat zou dit kunnen betekenen? (sorry voor de niet zo smakelijke omschrijving! )
Hoe weet je zo zeker dat je eisprong is geweest zaterdag? Heb je ovulatietestjes gebruikt of getemperatuurd? Of denk je het gevoeld te hebben? Je gevoel kan er goed naast zitten. Ik denk namelijk dat je nu pas je eisprong net hebt gehad of rond je eisprong zit gezien je afscheiding. Klussen dus!
Ik voel m'n eisprong altijd heel duidelijk: steken in m'n buik, vruchtbaar slijm.. Dat heb ik vrijdag/zaterdag gehad! Vandaar dat ik me afvroeg wat deze afscheiding zou zijn geweest, het was echt een dik stuk witte afscheiding?!
Dan is zondagavond te laat om te klussen als je je vruchtbare slijm en je steken op vrijdag zaterdag had?
Ik had altijd een regelmatige cyclus, maar dat is de laatste paar keren niet meer zo. Zondagmorgen had ik opnieuw veel steken, dus 't is me eigenlijk niet precies duidelijk wanneer ik m'n eisprong precies had?! Ben daarom benieuwd wat de afscheiding van vandaag was..
Bij mij is extra afscheiding in die periode (zeker van die snotproppen) juist de dag van mijn eisprong... Daar ben ik inmiddels achter.