Hoi allemaal, ik zag ergens op het forum dat er een link is voor online zwangerschapstesten, nu vraag ik me af wie deze testen heeft uitgeprobeerd en later ook echt zwanger bleek te zijn, of juist niet. Ik heb die testen gewoon voor de lol gedaan, en vroeg me af gewoon uit puur nieuwsgierigheid of anderen dit ook hebben gedaan en wat voor uitslag. Bij mij kwam 75% positief uit de test, ik denk natuurlijk dat dit niet klopt omdat ik niet kan geloven dat ik zwanger ben of kan zijn. Voor mensen die deze links willen weten: http://www.ikbenzwanger.com/vragenlijst.php
Ik heb eigenlijk elke maand wel dat ik volgens die testen zwanger ben. Toen ik echt zwanger was gaf hij ook zwanger aan. Maar die andere keren ook en toen was ik echt neit zwanger.
Hahaha, ik heb net de onlinetest gedaan. Er staat u kunt zwanger zijn, maar de mogelijkheid om ongi te worden is groot. Ik ben toch echt zwanger volgens drie testen. Dus lekker met een korrel zout nemen!
bij mij gaf hij eigenlijk altijd zwanger aan, meestal 60%. toen ik zwanger was was de berekening 70% of hoger
nou bij deze: Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Vrijdag 4 Mei 2007, dan ben je uitgerekend op: Vrijdag 8 Februari 2008. Je bent dan nu in week 3 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 265 dagen te gaan. Je hebt 65% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF en nu maar weer WACHTEN
Ik krijg het volgende resultaat: Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Dinsdag 24 April 2007, dan ben je uitgerekend op: Dinsdag 29 Januari 2008. Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 255 dagen te gaan. Je hebt 77% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF hahah was het maar zo makkelijk
hoi nou de test geeft bij mij aan 20 punten dus dat ik zwanger zou zijn.... ik ga morgen testen dus we zullen zien groetjes monique
Ik geloof hier absoluut niet in ..sommige vrouwen hebben wel al die kwaaltjes en sommige ook weer helemaal niet. Dus als een zwangere vrouw geen kwaaltjes heeft zeggen hun gelijk niet zwanger