waarschijnlijk is het weer mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miron, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Lid

10 okt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje..ik was er al achter dat nederland in veel opzichten achter loopt.
    Maar dit is wel weer erg, dat zelfs een geertgen ermee stopt..

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik ken er een paar die nul op het rekest hebben gekregen in de afgelopen weken. Er was een arts die wel wilde geven, en ook eerder had gegeven, maar niet mocht van de bazen. Alsof het om heroïne gaat of zo.

Suus

3. sim

sim Lid

10 okt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    geldkwesties........

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee hoor, protocollen. Er is nog niet bewezen dat het helpt, al zijn daar wel sterkte aanwijzingen voor, dus krijg je het niet. Ik krijg nu bijvoorbeeld ook geen progesteron om vroeggeboorte door de gebroken vliezen te voorkomen, omdat de regels voorschrijven dat je dat pas bij de tweede vroeggeboorte krijgt. De arts hier geeft toe dat het de baarmoeder rustig houdt en mij waarschijnlijk zal helpen, maar regels zijn regels dus ik krijg het niet. Ik heb Gent dus maar weer gemaild en ik krijg het nu opnieuw van hen. De artsen hier weten dat ook en vinden het prima. Het Nederlandse protocollensysteem in een notendop. Ze zijn hier gewoon getikt.

Suus

5. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Vandaag om 3 uur tweede echo. Kijken of het nu echt niet goed zit of dat er toch nog groei is geweest.

Ik heb tot nu toe geen klachten gehad dat al richting miskraam wijzen dus vind het ook moeilijk om te geloven dat het dan ook echt mis gaat. Terwijl ik hier heel erg rekening mee houdt. Maar er zit toch ergens dat hoopmonstertje dat vaker de kop opsteekt.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik duim voor je!

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nou al jullie duimen heeft goed gedaan.

We hebben een mooi vruchtje gezien met kloppend hartje. We hebben het hartje zelfs nog effe gehoord.

8. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Jeetje... heb alles even gelezen en op het laatst jouw positieve berichtje! Gefeliciteerd!
    Was het vruchtje nu wel 9 weken oud of is het jonger? Hebben ze ook verteld waarom ze de vorige keer niks konden zien?

Ik ben echt blij voor je!

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Vruchtje was 8w4d dus 1 week korter dan ik zelf berekend had.

Vorige keer was bij de verloskundige en we hebben zelf ook heel goed meegekeken er was echt niet meer te zien dan een dooierzakje en een streepje wat het emryo moest zijn.

en ja ze gooien het dan op latere innesteling.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina