waarschijnlijk ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lydia31, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Had mijn berichtje blijkbaar dubbel geplaatst.....dus bij deze weer weggehaald....1 keer is voldoende he?!
    Toi, toi, toi meiden..... [-o<

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo,
    zit nu op 4 dagen na mijn iui en heb nog 10 dagen te gaan voordat we kunnen testen.
    het wordt nu wel erg spannend, is het gelukt of moeten we toch voor ivf?
    je weet het niet. afwachten maar.
    liefs lyd

3. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend Lydia. Ik hoop voor je dat het raak is, zodat IVF je bespaart blijft.

Laat je het ons weten?

Bij mij wordt het definitief IVF. Ik ben nog niet ongi, maar dat gaat vandaag of morgen komen. Mijn temp is de afgelopen dagen enorm gekelderd, dus daar is geen redden meer aan.

Groetjes, Jaycey

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    tuurlijk laat ik weten hoe en wat.
    vervelend voor je meid maar zolang het er nog niet i is er toch nog hoop?
    liefs lyd

5. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee hoor, is geen hoop. Wat dat betreft is mijn lichaam stipt. Daling van de temp = ongi. Ik denk vanavond of anders morgenvroeg. Maar ik heb me er al bij neergelegd. Ik hoop nu op een tweeling, ben ik meteen klaar. En bij IVF is die kans natuurlijk wel groter, dat er twee eitjes innestelen.

Groetjes, Jaycey

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ik ga voor je duimen
    liefs lyd

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lydia hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje? De eerste week zit er inmiddels al bijna op en dan begint altijd die tergend spannende 2e week. Hoop dat je genoeg afleiding kunt vinden....ik kom je wel bakjes thee/koffie en lekkere koeken brengen hoor.
    Hier gaat het een beetje op en af. Lijkt nog zo onwerkelijk dat we volgend jaar met IVF zullen starten. Het ene moment heb ik er veel vertrouwen in en bijna zin...het andere moment zie ik er tegenop en ben er onzeker en wat angstig over. Eerst volgende week maar eens het gesprek afwachten...had er vannacht zelfs al over gedroomd, alleen ging het gesprek heel afstandelijk en maf...ik weet dat het gelukkig in het echt niet zo is. De artsen die ik bij de IUI had waren meestal erg meelevend en ik denk dat de artsen die ik zal zien bij de IVF ook zo zijn.

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    nou het wachten wordt steeds meer vervelender ik wordt kribbig. maar ja nog 9 dagen wachten. grrrrrrr.
    liefs lyd

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vandaag de machtiging op de bus gedaan voor de verzekering....hopelijk duurt het niet te lang voor we goedkeuring krijgen...

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat vreselijk spannend meid....al lijken de dagen die je nog moet op papier niet zo veel...als je echt daadwerkelijk in de wachtweken zit....pfff...hou op schei uit. In 1 woord: Vreselijk!
    Ik denk aan je en duim voor je!
    Liefs Elmo

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    zeg dat wel nog 7 te gaan en ik wordt zo langzamerhand gek geloof ik maar goed we houden vol.
    liefs lyd

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    jeetje ik snap niet er meer van. mijn borsten doen onwijs zeer en dat had ik hiervoor ook van de hormonen maar daar heb ik deze keer geen last van gehad. wie weet :(: :)
    liefs lyd :p

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wie weet lydia blijft erg spannend voor je....dus blijf hier hard doorduimen!

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Maar die "mooie" hebben tot nu toe helaas wel nog niks opgeleverd dus?
    Jammer!

Hoop echt dat het ons allen mag lukken!
    Me duimen draaien overuren!

Groetjes Marjo

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt muuske. maar goed het wachten wordt steeds zwaarder, zwaarder dan die andere keren. waarschijnlijk omdat dit de laatste iui is. nog een dag of 5 en dan weet ik het waarschijnlijk. maar de hormonen hebben mijn hele cycles in de war geschopt. dan ben ik het twee dagen te vroeg en dan weer 4 dagen over tijd. moet maar gewoon afwachten. zou wel een leuk kadootje voor de kerst zijn!
    liefs lyd

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    oh ik wordt gek van mezelf.
    zit mezelf in de weg zit nu op dag 10 na iui en wet het niet meer kan wel janken. voor mijn man ben ik ook niet erg gezellig.
    en de mensen om ons heen reageren ook zo van ach meid waar maak je je druk om, kan het steeds minder hebben. ben dan erg verdietig en weet niet wat ik dan zeggen moet, loop dan maar weg.
    net zoals vandaag iedereen is met sinterklaas bezig en ik zit met hubbie voetbal te kijken, ook leuk maar had het mischien toch anders gezien.
    maar wie weet volgend jaar, geef de hoop niet op maar het wordt moeilijk.
    liefs Lydia

17. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hey lyd,

Ik hoop het voor je meid.
    de buitenwereld weet niet wat wij meemaken en hoe het voelt voor iedereen!
    Ik merk het ook enorm om mij heen... Het doet erg pijn als mensen zoiets zeggen in het begin is het nog wel geruststellend maar hoe langer het duurt hoe frustrerender het wordt!
    Doe rustig aan en laat dat soort dingen niet deze dagen verpesten!
    Ik hoop dat je over een paar daagjes goed nieuws hebt...
    Liefs Nannie

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    he nannie,
    bedankt voor je bemoedige woorden.
    maar je hebt wel een beetje gelijk geloof ik.
    liefs lydia

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lydia duim heel hard voor je meis...en mensen die zeggen waar maak je je druk om.....die hebben blijkbaar geen idee hoehet voelt als het allemaal niet zo vanzelfsprekend gaat...knuffel.

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden,
    Mijn droom is ook nu weer in duigen gevallen.
    Ik ben ongi geworden. Heb me nog nooit zo k*t gevoelt.
    Weet even niet meer wat ik moet ik had de hoop dat het nu wel gelukt zou zijn, alles voelde anders.
    Maar ja niets aan te doen.

Dinsdag hebben we een gesprek met de gyn een soort evaluatie en dan gaat ze ons vast een en ander uileggen over ivf en ons doorsturen.
    Ivf doen ze nl niet in Lelystad dus moeten we naar almere.
    Ik heb even lekker zitten janken net , lucht wel een beetje op maar ja toch doet het pijn.

Liefs Lydia

Deel Deze Pagina