waarschijnlijk ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lydia31, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Meis meis meis....nu wordt het toch wel heel definitief he! Ik kan me je verdriet onzettend voorstellen! Huil lekker uit, wees verdrietig en boos op iedereen! Wij zijn er voor je...
    Liefs Elmo

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ja het komt nu wel erg dichtbij.
    Ik huil ook lekker hoor, en dat lucht enorm op.
    nou alle hoop maar op ivf.
    liefs Lyd

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Potjandikkie Lydia wat (&*&^%. Kan me heeeeeeeel goed voorstellen dat je je zwaar teleurgesteld voelt. Laat je tranen lekker gaan meid, dat lucht een beetje op.
    Zo balen, dit topic heet WAARSCHIJNLIJK ivf....dan hoop je toch dat er ook nog mensen doorgaan die dat dus NIET hoefden te doen....maar lijkt erop dat de meesten nu toch wel door moeten.
    Wens jullie allemaal een rustige decembermaand...knallend uiteinde....en 2007 gaat ons jaar worden!!

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    het lijkt er inderdaat op dat iedereen voor ivf zal moeten gaan. (keuze is aan hun natuurlijk).
    En ja ik hoop ook dat we allen in 2007 een klein wonder in onze armen en levens mogen sluiten.
    En iid de tranen vloeien rijkelijk. en het luch nog op ook.
    liefs lyd

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    balen zeg dat je na 6 iui behandelingen toch door moet naar de IVF...
    kan mij je verdriet best voorstellen..
    echt gewoon zwaar...kl....
    ik hoop dat je de moed kan verzamelen om in 2007 fris de IVF in te gaan.. sterkte
    liek.

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ja mijn man en ik hebben het er al uitgebreid over gehad. We zijn blij dat we dit jaar nog bij de gyn terecht kunnen voor de evaluatie en dan volgend jaar weer vol goede moed en hoop voor ivf gaan.
    maar al met al is het nu wel kl*te.
    mannetje is ook verdrietig. En die is nog aan het werk ook. terwijl ik thuis ben.
    we wachten alles maar af.
    liefs lyd

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    geef mekaar strakkies een lekker knuffeltje....
    ga lekker saam uiteten, maar het lekker speciaal ffkes om dit verdriet een plekkie te geven..
    Liek...

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    wie weet doen we dat wel maar weet niet of mannetje daar zin in heeft. is nl erg moe als ie thuis komt maar we gaan zeker ff knuffelen.
    liefs lyd

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    keej meid....
    laterzzz

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jeetje meid, jij ook al :cry: Had zo gehoopt dat je aan de goede kant van het bankje zou vallen.
    Helaas is dat niet het geval en daar mag je idd best verdrietig en boos om zijn. Huil maar lekker en lucht hier je hartje. 2007 met IVF wordt ons topjaar!
    Dikke knuffel Elvira

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Jeetje lydia wat rot voor je meid!
    Rustig aan!

Liefs Nanda

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Nou het is nu zeker de volgende stap is ivf.

Morgen kan ik bellen voor een in take gesprek.
    Hoop dat het snel kan.
    Voel me er eigenlijk wel rustig onder.
    Misschien komt dat wel omdat mijn mannetje en ik er al over gesproken hebben.
    En dat we besloten hadden/hebben om voor ivf te gaan mocht de laatste poging niet aanslaan.
    Eerst maar een is afwachten wanneer we terecht kunnenvoor het gesprek.
    Ik heb wel begrepen dat we of voor de punctie of voor de terugplaatsing naar Amsterdam toe moeten.
    Maar dat zien we wel.
    We gaan er in iedergeval voor.
    Liefs Lydia

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hai Lydia ja is raar....je hebt er al zoveel rekening mee gehouden. Wel fijn dat jullie het er samen over eens zijn, lijkt me anders zo moeilijk. Hopelijk kunnen jullie snel terecht voor intake, houd er wel rekening mee dat het iets langer kan duren door evt winterstop die ze hebben in sommige ziekenhuizen.

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen meid dat het nu zo definitief is :cry: Maar goed dat de klap niet zo hard aankwam, omdat jullie er al over gepraat hadden.
    Ik hoop dat jullie snel voor een intake terecht kunnen en wens jullie alvast onwijs veel suc6!
    Go for it! 2007 Wordt ons jaar!

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Volgens de gyn kon het maar zo dat we begin januari terecht konen voor het intake gesprek.
    Maarja wachten het wel af, meer kunnen we nu toch niet doen.
    Liefs Lyd

Deel Deze Pagina